| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: akershus
|
Hei
Jeg er på utkikk etter lit fakta om vannagamer, dersom jeg syntes de er fine og kan ingen ting om dem .Vis du vet eller kan mye om en vannagam så sett igang å skrive Venter på svar
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Sør-trønderlag
|
Med fare for å virke sur og grinete:
Det er ikke sikkert du får så mange svar når du mer eller mindre ber noen skrive et faktaark for deg som svar, det hjelper deg heller ikke å starte to poster om samme ting rett etter hverandre. Edit Søk opp og les, spør deretter spesifike spørsmål hvis det er noe som blir uklart. Let me google that for you |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| vannagam |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| kan noen som kan mye om vannskilpadde fortelle meg litt hva dem trenger osv? | addey | Reptiler | 3 | 15-03-2010 12:10 |
| Kan noen fortelle meg hvilken art dette er? | Joggesko89 | Taranteller | 8 | 19-02-2010 22:50 |
| Er det noen som veit om noen steder de selger pinnedyr?? | stokken | Pinnedyr | 3 | 07-09-2009 14:18 |
| Hvordan fortelle ungene om ulovlig hold av reptiler? | Fluffy | Småprat | 8 | 20-10-2007 16:10 |
| Noen som kan fortelle meg litt om min skildpadde?? | Richard | Skilpadder | 4 | 24-04-2007 06:53 |