| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
|
For det første: Jeg fant ingen steder jeg synes at dette innlegget passer, så jeg skrev det her.
Jeg lurte på om det er noen her som har kjøpt eller hørt noe om bristols.no. Er dette en bra nettside eller er dette vare noe dritt?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Jeg har vært i kontakt med han som driver siden. Han virker som en grei kar, så tviler på du vil få noen problemer derfra..
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Bristols har drevet på i mange år og er helt trygge å handle med.
Har selv handlet fra dem og varene kom frem innen rimelig tid fra bestillings tidspunktet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ok, da bestiller jeg nå.....
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
Medlem siden: May 2010
Sted: Fredrikstad
|
Det er ingen problemer med å handle hos oss! Vi har som nevnt tidligere i tråden, drevet nettbutikk i ca 5 år (tropefisk.no) Det kan være noen varer som ikke er på lager siden vi er nystartet. Men det bør ikke by på problemer da vi får varer minst en gang pr uke. Som regel skaffer vi varer vi eventuelt er utsolgt for i løpet av 2-4 virkedager.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Toten
Alder: 22
|
Har handlet og det kommer til å skje igjen. Er kjempefornøyd
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Norge, Akershus
Alder: 23
|
Nå som jeg så denne tråden så slenger jeg meg på med et spørsmål.
Er det lufting foran også på Exotic life helglass terrariene? Altså de som det er bilde av her: Exotic Life Helglass terrarium - Bristols.no |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Hei folkens!
Det er nå lagt ut 100 rabattkoder på 50 kroner for reptilfreaks,no sine brukere. Ved å taste inn ordet "Reptilfreaks" i steg 2 i betalings prosessen (rabattkode feltet) vil du få 50 kroner i rabatt på ordren din. Rabattkoden er gyldig til og med søndag 6 juni. Vi vil med ujevne mellomrom sende ut rabattkoder, men det kan være lurt å melde seg på nyhetsbrev så er du sikker på å få dem på mail. Gjør også oppmerksom på at det er mulig å spørre om rabatt ved større kjøp. F. eks ved kjøp av terrarium, lys og bord. Om det ikke er populært å legge ut slike her, håper jeg admin flytter meldingen til riktig sted, og i så fall beklager jeg! Ønsker alle en fortreffelig weekend! |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bristols, hjelp, netttside, sander |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tips / Erfaringer angående bitt | Galil | Taranteller og skorpioner | 27 | 07-01-2010 19:29 |
| Erfaringer med maur? | EKn88 | Andre insekter | 5 | 18-12-2009 12:16 |
| Positive erfaringer med lys simulering. | Frogger | Terrarier | 9 | 18-02-2009 16:42 |
| Deres erfaringer med tarantellhår | pinnedyr | Taranteller | 23 | 29-12-2007 13:17 |