| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2010
|
Overtok en gresk landskilpadde på 7 år for en liten stund siden.. Hun er jo ganske utvokst. Fikk overta en annen baby skilpadde her om dagen. Den er bitteliten.. Prøvde å sette den lille inn til den store, men den store biter etter den lille hele tiden.. Lagde derfor et nytt terrarie til den lille.. Må jeg vente litt til den lille har vokst seg litt større?
Før jeg satt inn den lille så rengjorde jeg hele terrariet og ommøblerte ++, men den store godtok det ikke allikevel.. Hva kan jeg gjøre? Vil gjerne at de skal gå i samme terrarie etterhvert, men størrelsesforskjellen er kanskje et problem akkurat nå.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
Noen padder vil aldri funke bra sammen, men det kan hjelpe om noen år ettersom den nye er så ung ennå. Vanlige ting å krangle om er solplasser og soveplasser, anbefaler 2 soleplasser og 2 soveplasser om du skal ha begge sammen.
Større kasse å bevege seg i hjelper også, har du begge i et lite terrarie så blir det garantert bråk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvordan får man tak i en skilpadde | mattis92 | Skilpadder | 7 | 02-02-2011 11:08 |
| Skilpadde? trenger Tips og hjelp | BaarDI | Slanger, øgler og skilpadder | 12 | 27-01-2011 09:43 |
| Tips til hvordan tørke torv etter steking | Thommas88 | Taranteller | 0 | 23-09-2009 23:06 |
| skilpadde tips:) | EirikAK | Skilpadder | 21 | 06-07-2008 12:32 |
| Tips om min skilpadde | sedja | Skilpadder | 6 | 16-06-2008 21:01 |