| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Åndalsnes/Molde
|
Jeg prøver og finne en Viper Gecko, men dette er veldig vanskelig siden jeg ikke har noen erfaring med å kjøpe øgler og derfor ikke vet hvor jeg kan finne forhandlere. Skal snart til Sverige, så vist noen vet om noen gode forhandlere der hadde det vært fint.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Viper gekkoer er det ikke ofte man ser i hobbyen, og langt mindre finner man slike til salgs.
Jeg leter selv etter en hanne, slik at jeg kan få babyer på min. :/ Og jeg har lett i ett år allerede.
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
Sitat:
Æsj, jeg som syntes Viper Geckoen var den perfekte øgla for meg! Den virker som en morsom øgle, både fordi den er fin og ikke så sky. Leter vell egentlig etter en gecko som er lett og ta seg av og som er fin og morsom, men det er vist ikke så enkelt... Sett litt på leopard geckoen, men den var ikke så fin. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ja, jeg forstår. Viperen er en veldig fin tass, og de er ikke så dyr i drift når det kommer til mat heller.
Crested gekkoer er jo veldig morsomme, da?
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Crested gekkoer er kjempefine, tenkte jeg skulle lese litt mer om dem slik at jeg vet jeg kan ta vare på den. Vet du hvor stort terrariummet må være for denne typen?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Alt du trenger å vite, finnes på disse sidene.
![]() JB's Crested Gecko Info Ciliatus.com - The Ultimate Crested Gecko Resource - Crested Gecko Caresheet
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
Sitat:
dette har vært til stor hjelp!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Til en voksen crested gekko trenger du minimum 45x45x60cm (ExoTerra har slike)
Er forholdsvis ofte slike for salg på Repti om dagen.. f.eks (usikker om det er lov å linke til salgsannonser dog) Repti.net / Reptile for sale / ..:: Crested Gecko ::.. Repti.net / Reptile for sale / Crested
|
![]() |
| Emner |
| gecko, kjøp, salg, sverige, viper |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvordan finne ut hvor midden kommer ifra? | dragoon88 | Helse og sykdommer hos reptiler | 5 | 05-02-2010 19:01 |
| Hvor mye spiser en Leopard Gecko i uka? | Grønn | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 2 | 06-10-2009 21:17 |
| Hvor lenge klarer en leo gecko seg uten varm/kald sone? | Kahuna | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 7 | 23-09-2009 00:34 |
| viper gecko caresheet | bendick2112 | Gekkoer | 5 | 31-10-2007 18:13 |
| Viper Gecko | camo | Øglefakta | 0 | 11-11-2006 13:44 |