| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 15
|
passer melorm som mat til skjeggagam?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Les litt mer her;
Mat til skjeggagam |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Jeg syntes det blir mange av de samme trådene nå.
Det er denne, melorm til Skjeggagam og den Karl nevnte nå og sikkert flere og, vennligst til nye bruker. Søk i det minste LITT på forumet før dere poster en ny tråd om noe som er tatt opp alt for mange ganger før.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Asker
Alder: 39
|
Du må ikke lese dem da Simen. Og nye brukere kommert og samme spørsmålene vil sansynligvis dukke opp om og om igjen.
Men nok om det ![]() Har lest et par bøker nå om leoser riktig nok og det står ingenting der om at melormer ikke kan brukes som full verdig for, men agamer har vel en større variasjon i kosten som frukt og grønt feks. Men kjøp deg noen bøker om agamer og du vil nok finne all den infoen du har behov for. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Vill da si at man ikke skal baserer kosten til hvordan som helst dyr med bare 1 ting. For og spise det samme om og om igjenn blir ikke så spennende, så jeg varierer en del hva jeg gir til mine dyr. Tarantellene får jo melorm, zopobhas, siriss og dubia og gekkoene får ca det samme.
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ikke glem at det man fôrer fôrdyrene med også gjenspeiles i nærningsinnholdet deres.. med andre ord er variasjon viktig i alle ledd, men klart viktigst for reptilene..
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Akershus
Alder: 21
|
Sitat:
Jeg skjønner godt hva du mener. men om noen lurer på noe, så vil de helst ha svar ganske fort. så av egen erfaring er det kjipt og sitte her inne på RF og "leite" frem. om folk kunne heller gitt fra seg en link eller vært til hjelp hadde det vært og foretrekke for mange. nybegynnere blir ofte pepra ned av div folk her fordi de spørr om spm som er spurt mange ganger før. også folk som klager på gamle tråder. hva er vitsen? bruk av gamle tråder er vel bare en måte og få et "ryddigere" forum på? Mvh Stian. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Det er lettere og finne fram i noe som er ryddig om du vill bruker det ordet for det en et forum som er veldig uryddig..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| mat til melorm | reibrus | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 4 | 24-02-2009 14:08 |
| Melorm | Bredo | Slanger, øgler og skilpadder | 2 | 17-01-2009 11:54 |
| Melorm avl | Tarantellen | Fôrdyr | 10 | 01-08-2007 14:47 |
| Melorm | Sid | Fôrdyr | 5 | 28-03-2006 12:57 |
| melorm-avl | straymond | Fôrdyr | 0 | 15-12-2004 21:35 |