| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 24
|
er det noen her som har noen bilder av sine hjem, til vanskilpadder, er helt ny på dette her, så hadde vært morsomt å sett hvordan andre har det=)
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Slik hadde jeg det, ikke mye å skryte av, men det enkle er ofte det beste mener nå jeg hos sumpskilpadder..
![]() ![]() Tegning av åssen det så ut har jeg også.. Fikk ikke til å tegne rota, men kan jo vise det allikevel: ![]() Den trappa og den plattformen du ser er lagd av plexiglass, funka helt konge! Akvariet var 375 liter forresten (150*50*50) Du ser det ikke så bra på det første bildet, men Frida (skilpadden!) elsket å ligge oppå der. Hadde en spot og en UV-pære som var oppå der som varmet opp. Også var det dekt med netting over plattformen så hun ikke skulle klatre ut.![]() Prøvde med div planter, div fisk og diverse men alt det spiste hun bare opp eller ødelagte. Spesielt glad i å tygge ihjel stilken på plantene så de fløyt opp til overflaten.. ![]() Det du evt. kan gjøre er å ha oppi en diger rot som jeg hadde, eller en barkbit, eller så kan du kjøpe en plattform for skilpadder via nettet (gjorde det en gang selv) - turtle dock tror jeg den heter om den fremdeles lages. Edit: det helt til høyre på tegninga skal forestille den utvendige pumpa sine slanger.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 24
|
aha, nå fikk jeg jo faktisk noen ideer=) utrolig praktisk den stige/hylla der da=) men tenkte på, hva slags ph å sånne greier skal en skilpadde ha i vannet?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| langtidsfor for vannskilpadde | Mathias Woodss | Skilpadder | 19 | 27-03-2008 21:47 |
| vannskilpadde spørsmål : ) | Mathias Woodss | Skilpadder | 3 | 20-03-2008 12:37 |
| Vannskilpadde | lazor | Skilpadder | 16 | 06-12-2007 08:02 |
| Vannskilpadde | ischanche | Skilpadder | 10 | 09-07-2006 12:12 |