| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2009
|
Jeg har lenge tenkt meg en landskilpadde, og da har jeg kommet fram til at jeg vil ha en Gresk 8)
Det jeg lurer på er om det er mange som selger det her i norge ulovlig, jeg har titta på repti.net men det kommer aldri noen i nærheten av meg, Eller så er det veldig tvilsomme annonser synes da jeg. Hvis jeg tar meg turen til sverige, er det da stor sjanse for at det er gresk landskilpadde de selger av landskilpaddene, eller er det mye ute på markedet der? Takker på forhånd for fine svar 8) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Greske landpadder er nok populere, du må nok til sverige tror jeg.
Skulle gå an å finne på de fleste svenske butikker. Du må sikkert rekkne med en liten, 9 cm. Om du ikke finner deg en oppdretter her i norge da ![]()
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
jeg kjøpte min hos en oppdretter i Drammen, og det er nok flere her på Østlandet ihvertfall
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2009
|
Takk for svar dere to 8)
Er det noen sjanse for at du kan hjelpe meg å komme i kontakt med han da jeg helst ikke vil dra over tollen 8) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gresk/Russisk Landskilpadde | Steel | Skilpadder | 12 | 29-01-2012 14:32 |
| Aktivitet på Gresk landskilpadde | Klumsen | Mine Herptiler | 2 | 24-08-2009 17:45 |
| Gresk landskilpadde | Ronja | Skilpadder | 17 | 11-05-2009 09:27 |
| Testudo hermanni - Gresk Landskilpadde | ElHein | Skilpaddefakta | 0 | 04-04-2009 12:07 |
| Gresk landskilpadde | skorpy | Skilpadder | 3 | 29-01-2007 01:23 |