| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Var en tur i Oslo Reptilpark nå i høst, og der møtte jeg noen flotte gekkoer (trepiecelotes steudneri), som på norsk har fått navnet mikrogekkoer.
Jeg fikk vite at de var vanskelige å holde, fordi sirissene måtte være svært små - og derfor kunne det være vanskelig å skaffe mat. Har i tiden etter tenkt at det ville vært spennende å gå til anskaffelse av slike, men har funnet lite informasjon. Har én leo i dag, og forskjellen er muligens ikke så alt for stor? Er det noen som har erfaringer med disse gekkoene, og som eventuelt kan tipse om noen som selger dem? Magnus
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Vanskelige å få tak i om jeg ikke tar helt feil - Mener Are sa han omtrent hadde kjøpt alle han har kommet over. Og han kommer over flere dyr enn de fleste av oss, allikevel så har han bare de 3 (eller 4) han har ved kassa i parken.
Så du må nok til Tyskland for å få tak i dem vil jeg tro ? Bananfluer funker også som for til dem
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Østfold
Alder: 28
|
På kungsalv messa hadde de 4 stykker.. Tror det var tropik huset som hadde de..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
for tyskland er beste plassen å søke Terraristik Anzeigen - Kleinanzeigen für Terrarianer mit Reptilien Insekten Spinnen ...
Konge pyton er for folk som er redd for å bli bitt Favoritt artsgruppe Antaresia Sist endret av fanden; 14-11-2009 kl 22:50. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg så en hel haug av disse for salg sist messe jeg var på i Kristianstad. (31 august, var det ikke?)
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Det lå 2-3 stykker av disse på Repti for ikke så lenge siden, 2 timer etter annonsen kom ut, spurte jeg om jeg kunne kjøpe de, men da var de solgt
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 21
|
Der jeg hentet gekko'n min i går (sverige) hadde de sånne
det var en nyklekket en der også, den var bittebitte liten
|