| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
|
Vi har fått godkjenning til å kjøpe skilpadde av mattilsynet, men hvordan går vi frem videre og hva koster en skilpadde, ønsker oss en landskilpadde...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Har ikke sjekket ut så mye i dyrebutikkene enda, håper å få noen svar her...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 28
|
Er vel like greit å ha god kontakt med en lokal dyrebutikk, de kan nok være til stor hjelp.
![]() Ellers kan du lese litt her; Testudo hermanni - Gresk Landskilpadde Spiselige planter for landskilpadder Hva angår pris aner jeg ikke, det varierer nok fra sted til sted. De har noen skilpadder i dyrebutikken i Strømstad (ved Konsum) - hvis det er i nærheten av der du bor. Ta med attesten fra Mattilsynet, så slipper du problemer når du skal tolle de inn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Hei-ring meg på xxx xx xxx-kanskje jeg kan hjelpe deg...
Telefonnummeret er fjernet og sendt pr. PM til tussi.. Ikke så smart å legge telfon nummre ut i et offentlig forum.. -Frogger- Sist endret av Frogger; 21-09-2009 kl 17:49. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 19
|
Jeg kjøpte min rødfotet skogskillpadde i dyrebutikken i strømstad, jeg ga 2600 kr. Men vis du går på repti.net så finner du mange som selger sine skillpadder
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
send meg en sms du, så får du vite mer
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Om du allerede har papirer på å få ha skilpadde bør du kjøpe den legalt slik at du har alle papirer i orden.. husk at du skal ha papirer på skilpadden sammen med papirene du har fått fra lege..
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Sted: Hordaland
Alder: 16
|
Fant en annonse på Repti Repti.net / Reptile for sale / Gresk landskilpadde
Vet ikke hvordan det er med og kjøpe skilpadde av andre i landet hvis du skal gjøre det helt lovlig men sånn som jeg skjønte det så hadde hun også tillatelse siden hun bare solgte til noen med tillatelse og oppgir navnet..? Du kan jo evt høre hva hun skal ha for den..
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
Hvordan sender jeg personlig melding?
Ny her jeg dama....
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| pris på smithi? | kjetil | Taranteller | 7 | 11-03-2007 19:04 |
| Ca. pris på Taranteller | nukleuz | Taranteller | 6 | 13-01-2007 21:06 |
| Pris paa leopardgecko? | cobra_kai | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 27 | 24-10-2006 08:38 |
| pris på terrapiner? | skilpaddefreak | Skilpadder | 10 | 15-10-2006 14:04 |