| Skorpioner Her kan du snakke med andre om skorpioner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
Alder: 15
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2011
Sted: Oslo
|
Skaff deg hygrometer og termometer. Det er ekstremt viktig ved godt hold av denne arten.. Fuktigheten bør ligge på hverfall 70, og helst opp mot 80. Tempen kan du fint holde på 23-27 grader. Husk at detta er en skogbunn-levende art, og liker blader og planter, og ikke direkte lys i og med at det som regel er skygge på skogbunnen i regnskogen der den er fra, pga alle de høye trærene.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2011
Sted: Bergen
Alder: 20
|
Tempraturen ligger somregel jevnt på 24-25 grader og jeg sprayer veggene jevnlig. Hadde et hygrometer der inne før, men så kom det flere kryp i huset enn jeg har av hygrometre, så nå må jeg bytte litt på hvor jeg skal plassere dem før jeg får tak i flere. Har ikke direkte lys på terraet, kun taklyset på rommet og en lampe litt bortenfor terraet.
Hva er anbefalt av planter til disse? Ekte eller plast? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Du kunne kanskje gitt den litt mer bunn-substrat, så kan den grave litt selv
Ellers ser det fint ut!Om du skal bruke levende eller falske planter er vel mest opp til deg selv
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| h. spinifer, skorpion |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| er dette riktig valg av eføy? | monjanse | Pinnedyr | 4 | 17-07-2011 22:51 |
| Heterometrus spinifer | tamma | Skorpioner | 19 | 06-06-2011 12:52 |
| foring av H. spinifer | H.H | Skorpioner | 3 | 16-03-2009 20:08 |
| kan noen skjekke om dette er riktig ang boa? | milo | Boa og pyton | 8 | 22-05-2008 11:07 |
| Dette må dokkar sjekke, Faen ikkje riktig klok....... | Arachno-King | Taranteller | 3 | 18-02-2005 01:20 |