"

Skorpioner Her kan du snakke med andre om skorpioner.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11-01-2012, 19:51   #1
Reptilfreak

Rubenevo sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
Alder: 15
Meldinger: 532
Standard skorpion til 28x28x17

okei, overskriften sier vel sitt?
noen som vet om en liten skorpion, som ikke er altfor potent, som kan gå i den størrelsen der? (28x28x17)
Svar med sitat
Gammel 11-01-2012, 19:57   #2
Reptilfreak

Thorbjoern sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
Meldinger: 161
Standard

Nesten alle? Men jeg ville ikke hatt en av de større artene i et 30x30, blir for lite og knåvete for min del, vis du vet hva jeg mener, jeg har selv hatt en H.Swammerdami i et 30x30 men har nå skiftet til et 80L akvarie, fordi jeg synes det ser bedre ut både for rommet og for skorpionen som fortsatt vokser!
Kanskje en av de mindre artene som er mindre enn keiser og slike?
vet ikke hva du liker av skorpioner om det er tropiske eller ørken
Thorbjoern er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-01-2012, 19:59   #3
Reptilfreak

Rubenevo sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Thorbjoern Vis post
Nesten alle? Men jeg ville ikke hatt en av de større artene i et 30x30, blir for lite og knåvete for min del, vis du vet hva jeg mener, jeg har selv hatt en H.Swammerdami i et 30x30 men har nå skiftet til et 80L akvarie, fordi jeg synes det ser bedre ut både for rommet og for skorpionen som fortsatt vokser!
Kanskje en av de mindre artene som er mindre enn keiser og slike?
vet ikke hva du liker av skorpioner om det er tropiske eller ørken
liker ørken jeg
da de ikke krever så innmari høy fuktighet, har 2 stk mesobuthus martensii fra før
Svar med sitat
Gammel 11-01-2012, 20:09   #4
Reptilfreak

Scorpius sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Hordaland
Meldinger: 46
Standard

Hottentotta arter kanskje?
De er jo ganske giftig, men utrolig flotte og passer i terraet
Scorpius er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-01-2012, 20:11   #5
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2011
Sted: Oslo
Meldinger: 67
Standard

Det var 28x28x17 det var ja? da har jeg blingsa... Trodde det var et av nano terra til exo terra det var snakk om xD My bad.. Da kan du jo ha ganske mye egentlig, en av de du allerede har kunne fint gått oppi der.. eller så kan du få kjøpe Cavimanusen min om du kommer til å ta godt vare på den. Det er stilig med renskogterra, og det er ikke noe problem å holde fuktigheten oppe i prinsippet. Jeg har flere terras, alle er exo, som legger stort trykk på lufting, men kan gjerne hjelpe deg å få det til å holde fuktigheten oppe =) For mye til at jeg gidder å liste opp her dersom du ikke skaffer en, men bare send en PM om du vil =)

Når det gjelder pris på cavimanusen så send meg en PM så kan vi finne ut av noe =) Om du vil ha den da, selvsakt. Den er ca samme størelse som de du har nå bare heeeeeelt svart, og ikke rødskjær som de typiske cavimanusene, noe som gjør den litt spesiell i mine øyne =)
Shroomstyle er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-01-2012, 20:47   #6
Reptilfreak

Rubenevo sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Shroomstyle Vis post
Det var 28x28x17 det var ja? da har jeg blingsa... Trodde det var et av nano terra til exo terra det var snakk om xD My bad.. Da kan du jo ha ganske mye egentlig, en av de du allerede har kunne fint gått oppi der.. eller så kan du få kjøpe Cavimanusen min om du kommer til å ta godt vare på den. Det er stilig med renskogterra, og det er ikke noe problem å holde fuktigheten oppe i prinsippet. Jeg har flere terras, alle er exo, som legger stort trykk på lufting, men kan gjerne hjelpe deg å få det til å holde fuktigheten oppe =) For mye til at jeg gidder å liste opp her dersom du ikke skaffer en, men bare send en PM om du vil =)

Når det gjelder pris på cavimanusen så send meg en PM så kan vi finne ut av noe =) Om du vil ha den da, selvsakt. Den er ca samme størelse som de du har nå bare heeeeeelt svart, og ikke rødskjær som de typiske cavimanusene, noe som gjør den litt spesiell i mine øyne =)
jeg sliter alltid med luftfuktigheten, så er egentlig ute etter en "ørken" skorpion!
Svar med sitat
Gammel 11-01-2012, 21:39   #7
Reptilfreak

Thorbjoern sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
Meldinger: 161
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Rubenevo Vis post
liker ørken jeg
da de ikke krever så innmari høy fuktighet, har 2 stk mesobuthus martensii fra før
isåfall har jeg ikke noe spesielt med erfaring med de..
men jeg har hatt en C.Keyserlingi som jeg syns er veldig stillige!
50/50 med jord og sand
Thorbjoern er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-01-2012, 21:48   #8
Reptilfreak

Rubenevo sin avatar

Standard

Sitat:
50/50 med jord og sand
får se hva det blir til, hvis det blir no xD
Svar med sitat
Gammel 12-01-2012, 02:18   #9
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Meldinger: 275
Standard

Sitat:
50/50 med jord og sand

C.Keyserlingi er en veldig flott art Jeg har hatt C.Keyserlingi før og kan si at det er en veldig Lett art å ta vare på og har ikke høye krav til luftfuktighet.
shadow er offline  
Svar med sitat
Gammel 13-01-2012, 20:53   #10
Reptilfreak

Rubenevo sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av shadow Vis post
C.Keyserlingi er en veldig flott art Jeg har hatt C.Keyserlingi før og kan si at det er en veldig Lett art å ta vare på og har ikke høye krav til luftfuktighet.
har du caresheet?
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Ny på skorpion=) ver0o Skorpioner 27 22-07-2007 15:05
:D skorpion duefjes Småprat 1 20-07-2007 19:15
skorpion! reptilfrelst Småprat 0 18-07-2007 10:32
Skorpion`s dyr skorpion Taranteller 35 12-05-2007 10:58
Lyst på skorpion. *skorpion valgt "Pandinus Cavimanus"* tommyk Skorpioner 5 20-11-2006 18:07

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:14.