| Skorpioner Her kan du snakke med andre om skorpioner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: troms
|
Hei. Etter og ha tenkt litt over det så har jeg vurdert og kjøpe en skorpion. Men vet ikke hvordan type jeg skal kjøpe. Har lyst på en med litt størelse. Men vil helst ha en type som ikke skla ha så utrolig høy luft luftfuktighet. Tenkte på Keiser men den skal jo ha det veldig fuktig.
Har et terrarie som jeg trur passer perfekt før en skorpion. Det er på 40*40*40. Så tenkte det har ståd tomt lenge nok. Så no har jeg lyst å prøve noe nytt. Ã… da jeg ikke heres edderkopper Så kom med forslag. Gjørne med bilder å latinske navne å det norske
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Da terrarie var bygget til ørken levende slange (unge da)
Så er ikke sikker på om terrarie tåler så høy fuktighet. Og så liker jeg ikke helt å se inn i terrarie å det er så masse dugg å vann dråper på glasse at det er vanskelig å se inn. Har lyst på Keiser men har også lyst på noe litt mer uvanlig. Synes alle har keiser liksom. Er av den person som liker ting som ikke alle har, å har hørt om. Er liksom noe egent over det. Noen andre skorpioner som er å anbefale? Noen ørkenlevende? Tenkte kanskje litt på Leiurus sp. men den er jo den giftigste skorpionen. Ã… er ikke så lurt å starte med den liksom. Så den blir det ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
skorpion er valgt! det blir en Pandinus Cavimanus. ble anbefalt denne av Morten på aquariuszoo.
noen som har info om denne må vite masse om denne før jeg kjøper den! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Caresheets - Pandinus Cavimanus
http://www.skorpioner.net/cavimus%20info%20ny.htm http://www.entomology.umn.edu/cues/t...Pcavimanus.htm
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| lyst, pandinus cavimanus, skorpion, valgt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| pandinus cavimanus | peter Andersen | Lover og regler | 3 | 13-04-2008 09:16 |
| har lyst på en stor øken skorpion | therabro | Skorpioner | 5 | 15-08-2007 20:49 |
| lyst på skorpion | mr-repti | Skorpioner | 16 | 04-06-2007 18:31 |
| pandinus cavimanus størelse | parahybana_freak | Skorpioner | 2 | 06-03-2007 14:01 |
| Pandinus Imperator - Keiser Skorpion | Halgeir | Skorpionfakta | 0 | 18-11-2006 15:11 |