| Skorpioner Her kan du snakke med andre om skorpioner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Rogaland, Jæren
Alder: 20
|
Keiserskorpionen min har et brukket bein, første fremste beinet på venstre side. Er det noen som vet om det er nødvendig å fjerne hele beinet som man gjør med taranteller eller vil den vokse ut igjen slik den er nå?
Jeg har ikke sett at den blør, men skorpionen er veldig urolig og ligge mye mindre stillt enn det den pleier. Jeg har mye dilldall i terrariet, og en dag klarte den å falle fra et noe dekorasjon som er muligens 15 cm høyt. har nok bare fallt på jord, men kan være at dette er grunnen til at beinet er knukket. Fikk ikke øye på at det var knukket før i går. og den fallt vel for en liten uke siden. tidligere har jeg prøvd å laste opp noen bilder som visst bare jeg selv klarte å se. Jeg har lastet opp noen under teksten her også og håper at det er mulig for dere å se disse bildene. takker for alle svar ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Trenger nok ikke gjøre noe med det. Kan være du bare gjør skaden værre. Ser ut som en voksen men kan jo være den har noen fler hamskifter selv om. Da vil det nok ordne seg
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Rosea med brukket ben.. What to do? | lanzin | Taranteller | 8 | 10-10-2011 05:23 |
| tella mista beinet :/ | mariee | Taranteller | 5 | 27-09-2008 12:47 |
| min hysterocrate gigas har brukket en tann!!! | parahybana_freak | Taranteller | 4 | 04-03-2007 07:19 |
| Mistet beinet | sainten | Pinnedyr | 8 | 10-05-2006 05:45 |
| Hjelp...Brukket ben | nidhogg | Helse og sykdommer hos reptiler | 1 | 19-08-2005 18:27 |