| Skorpioner Her kan du snakke med andre om skorpioner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 19
|
Hei jeg kjøpte en keiser i dyrebutikk for ca tre uker siden, har hatt den i et 30*30*45 - l*b*h
Dag temp rundt 26, natt temp rundt 20. brukte ca 8-10cm med torv som bunnsubstrat. Da jeg skulle skru på lyset i dag, var den død, eller jeg trodde det. Var helt livløs, løftet den, og den bevegde ikke noenting på seg. ringte dyrebutikken og fikk beskjed om innom med den. da jeg skulle dra hadde den "våknet" var fortsatt helt slapp, men prøvde ikke gjemme seg, forsvare seg eller noen ting. Jeg tok han med ned, ble fortalt at de skulle ha han i noen dager, og ringe tilbake til uken. hva kan være galt med den? takk for svar. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Sitat:
Neinei, men alikevel er nok det lureste å la dyret være i fred uansett... Er det døende så er det større sjanse for at det kommer seg av å ha ro og orden, riktig fukt og temperatur... Det kommer svært sjelden noe godt ut av frakting og håndering av dårlige dyr...
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 19
|
Sitat:
måleren er litt defekt, måler ca 5% feil, men stod 80% så det skulle jo være bra uansett :S Har ikke sett noen skader, bortsett fra da den var "død". den ene "munn kloa" hang liksom bare ut. har ikke falt noe som jeg har sett eller merket, er heller ikke noe serlig han kan ha falt ned ifra og ha slått seg på i terra:S Sist endret av tusenlapp; 14-10-2011 kl 14:36. Begrunnelse: skriveleif |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||