| Skorpioner Her kan du snakke med andre om skorpioner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Trondheim
|
![]() I have previously blogged about the great book "Scorpions of the World" authored by Roland Stockmann and my friend Eric Ythier that was published in 2010. Matthew Graham has now published a thorough review of the book in The Journal of Arachnology. The review is freely available for all. I agree with Graham that this book belongs in the bookshelf of every serious scorpion enthusiast! Reference: Graham MR. Book Review - Scorpions of the World. J Arachnol. 2011;39(1):166-7. [Free fultext] More... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
Og denne er og få tak i på de fleste bokbutikker?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Mulig at bokhandlere kan bestille den opp for deg, men enklest å bestille direkte fra utgiver her (hvis du har mulighet til dette):
. . . : : : ScorpionsWorld : : : . . . Boka er veldig bra (men jeg er litt inhabil i og med at jeg kjenner en av forfatterne og har også bidratt med noen bilder til boka ![]() MVH Jan Ove
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Hei!
Så nettopp en annonse i Insekt-Nytt at naturogfritid.no selger boka. Prisen er imidlertid høy (829,-), så det er mulig at det er billigere å bstille den selv fra utgiver. Jan Ove
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hei! Jeg bestilte denne boken for ca 1 uke siden fra den første siden du linket til, og der fikk jeg den vel for litt over 700 kr om jeg ikke husker feil
![]() Gleder meg som en UNGE til å få den nå! Sjekker postkassen to ganger om dagen bare for å være sikker xD
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| The female reproductive system in scorpions - a review | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 28-10-2010 08:10 |
| Scorpions of Europe review | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 25-05-2010 12:10 |
| A review of the cave scorpions of Mexico and USA | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 12-03-2009 10:50 |
| A new book about scorpions and humans | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 25-04-2008 14:40 |
| Parthenogenesis in scorpions - new review article | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 13-03-2008 14:30 |