| Skorpioner Her kan du snakke med andre om skorpioner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2010
Alder: 20
|
Hei, jeg overtok en Androctonus Mauritanicus av Rusteff etter at han flyttet fra byen og ikke kunne ha dyrene sine, vet at den er giftig osv, så er livredd dyret, men jeg lurte på om noen vet hvorfor den ikke spiser? Kakkisene og Sirissene kan bare løpe over og under den slik som de vil, den bryr seg veldig lite. Håper noen har svar, rusteff sa at den sultestreika litt, men den har ikke spist på 1-2mnd.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Har ikke peiling, tvile.. Visste ikke at skorpioner har hamskifte, men tenkte på det selv hær om dagen.. er det noen måter å sjekke det på?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
ingen synlige ting jeg kan se etter?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: sørlandet:)
|
du kan jo se om den er feit eller ikke?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Nå er ikke jeg noe ekspert på skorpioner, men hvilke tempraturer holder du den ved? Androctonus liker somregel å ha det opp mot 30grader om jeg ikke tar feil, så det kan hende det slutter å spise om det blir for kaldt. Men pass på fingrene, giften til denne arten er ikke noe man tuller med! Kanskje vært en idee å gi den videre til noen med erfaring, om du ikke føler deg trygg med dyret?
Om psychofox ser dette, så får du sikkert et bedre svar.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Ja, har vurdert å adoptere den bort til noen som kan, jeg er ikke helt trygg på den, og kommer nokk aldri til å bli det
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| leo som ikke spiser | leo 76 | Helse og sykdommer hos reptiler | 6 | 06-09-2010 14:55 |
| Skjeggagam Spiser ikke grønnsaker og drikker ikke vann | norwegianking | Agamer | 33 | 21-08-2010 20:54 |
| spiser ikke eller drikker ikke... | badmann | Skorpioner | 2 | 30-12-2005 18:47 |