"
Gammel 27-04-2011, 05:49   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Apr 2011
Meldinger: 1
Standard Skilpadder som nekter å spise

Passer to skilpadder, og har hatt dem her siden fredag. Normalt er de matglade og spiser så mye de orker, men siden de kom har de ikke spist en eneste pellets. Har prøvd både med normal mat, og skilpadde-snacks, men de spiser overhode ikke. De har like stor plass (om ikke større) som de har i akvariet hjemme, men det er jo ikke der de bor til vanlig (med fisker og planter). De har grus, pumpe og en skål til å gjemme seg i. Temraturen er fin og de blir overhode ikke plaget av katter eller hunder. Men det er jo ikke hjemmet dems.

Forslag til hva jeg kan kjøpe/gjøre for å få dem til å trives bedre, og da spise litt? Evt noe menneske-mat jeg kan gi til dem, som de kanskje liker? Har de ikke spist innen fredag så kommer jeg til å ta dem tilbake i akvariet hos søsteren min, men vil helst ha dem her da det er vannskelig for meg om de må være der i stedet.
Pelsen er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-04-2011, 06:59   #2
Reptilfreak

Pekken sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
Meldinger: 488
Standard

prøv med blåskjell, tunefisk, reker uten salt etc...

Pekken er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hårløs på rumpen, nekter mat, skifter ikke ham... CamStatic Taranteller 4 07-10-2010 20:24
Hva kan Pinnedyr spise og ikke spise? Malin.. Pinnedyr 28 28-10-2008 10:13
Vi må få hun til å spise! MaSi Agamer 6 29-05-2007 09:43
Min H.ederi nekter og flytte ut... smørblomst Taranteller 6 09-03-2007 21:23

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 08:02.