| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2011
|
Passer to skilpadder, og har hatt dem her siden fredag. Normalt er de matglade og spiser så mye de orker, men siden de kom har de ikke spist en eneste pellets. Har prøvd både med normal mat, og skilpadde-snacks, men de spiser overhode ikke. De har like stor plass (om ikke større) som de har i akvariet hjemme, men det er jo ikke der de bor til vanlig (med fisker og planter). De har grus, pumpe og en skål til å gjemme seg i. Temraturen er fin og de blir overhode ikke plaget av katter eller hunder. Men det er jo ikke hjemmet dems.
Forslag til hva jeg kan kjøpe/gjøre for å få dem til å trives bedre, og da spise litt? Evt noe menneske-mat jeg kan gi til dem, som de kanskje liker? Har de ikke spist innen fredag så kommer jeg til å ta dem tilbake i akvariet hos søsteren min, men vil helst ha dem her da det er vannskelig for meg om de må være der i stedet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
prøv med blåskjell, tunefisk, reker uten salt etc...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hårløs på rumpen, nekter mat, skifter ikke ham... | CamStatic | Taranteller | 4 | 07-10-2010 20:24 |
| Hva kan Pinnedyr spise og ikke spise? | Malin.. | Pinnedyr | 28 | 28-10-2008 10:13 |
| Vi må få hun til å spise! | MaSi | Agamer | 6 | 29-05-2007 09:43 |
| Min H.ederi nekter og flytte ut... | smørblomst | Taranteller | 6 | 09-03-2007 21:23 |