| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Feb 2011
|
Heisann!
Hannen vår har fått en kul på siden av hodet.. Den har vært sånn ett par uker. Er ellers i tipptoppform, og har matlyst og ellers i fin form.. Vannet ligger på 26 grader, og ikke er han utsatt for trekk.. Det sies det må en operasjon og antibiotika til om det er ørebetennelse.. Men dyrlegen her sier det er en for komplisert operasjon på ett sånpass lite dyr... han ønsket å prøve med antibiotika først, men ville vente til han har fått sett dyret. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Dette er ett bilde jeg tok i morges av den ene padda vår, ja. Har fått dyrlegetime kl 18
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
beklager, jeg missforstod. Dette er den andre padden.. Vi hadde to stk, de har hatt det så fint og vært veldig aktive siden vi fikk de. I morges var en død.. Den her har hatt denne kulen ett par ukers tid, er den gjenlevende padden og skal nå i ettermiddag til dyrlege
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Dyrlegen mente på ørebetennelse, så nå blir han satt på antibiotika. Da spørs det hvordan det blir å lure i ham en sprøyte i munnen.. tips mottas gjerne
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
vill den spise på land?
Da blir de veldig enkelt: om middelet er flytende, så kan du blande de med skildpaddetørrfor, for så å putte massen inn i et stykke okse/fiskekjøtt.
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
det ble en sprøyte med gummitupp, tredd gjennom en kyllingbit, da ble det veldig enkelt
![]() Han spiser i karet... Oksekjøtt til sumpskilpadde? Trodde det var for tungfordøyelig.. tar jeg feil? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|