| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 17
|
har en russer. den graver, ommøblerer og klatrer fra tidlig om morningen til kvelden. Det eneste som plager meg med all aktiviteten er at den klatrer seg opp etter terrariumet helt til han står loddrett. og av og til tipper han over så han ligger opp-ned. jeg vet at det blir vanskelig å puste for han da. og jeg kan ikke passe på han hele døgnet.
Noen som har peiling på hvor lenge de overlever i den stillingen og har noen tips for å hindre de? takker for alle svar. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Stavanger
|
De kan klare seg en god stund, over ett døgn har jeg lest, men det er nok i beste fall og sikkert veldig varierende.
Hvis du har f.eks. stein, trestubber og ting den kan få tak i, og underlag med litt "tekstur" i terrariet så klarer den ganske sikkert å komme på rett kjøl igjen av seg selv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Du må ha mer "møblemang" og dypt substrat. så han klarer å komme over på rett kjøl.
Opp ned, Etter noen dager vill dem dø. De er et teikn på at den ikke liker seg om den raserer oppi der fra morgen til kveld. Har du bilde av hjemme dens. Husk at russerne er stoooorgravere.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ta en titt på denne linken, her står det mye ba om Russiske landskilpadder: marginata.dk- russisk landskildpadde
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Uv lys til skilpadde | turtlemini | Skilpadder | 39 | 11-11-2010 10:51 |
| en ny skilpadde | smiley82 | Slanger, øgler og skilpadder | 4 | 08-11-2010 18:49 |
| Skilpadde Skilpadde! | Rep | Slanger, øgler og skilpadder | 7 | 15-03-2009 10:28 |
| Fôr din skilpadde! | Pete | Skilpadder | 31 | 13-01-2007 13:26 |
| Skilpadde | ZOO_Man | Lover og regler | 15 | 17-09-2006 17:32 |