| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2010
Sted: Hedmark
|
Heisann! Jeg har en vannskilpadde/sumpskilpadde. Jeg har hatt han/hun i snart 1 år. Han/hun har det kjempe bra for han spiser og alt. Men jeg skulle gjerne ha visst litt mer om han/hun.
Jeg hadde blitt veldig glad hvis dere kunne gitt meg informasjon om skilpadda mi. Dere finner bilde av han/hun på siden min ![]() Mvh Marianne
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Sitat:
![]() Skilpaddefakta - Reptilfreaks.no
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk
|
|
|
|
|
|
#4 | |||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Du har nok en liten Chinemys Revesii
Norsk navn er trekjølskilpadde, men de blir oftere kalt treknøl. Treknøl er egentlig det svenske/danske navnet på dem, men det både ser bedre og høres bedre ut enn trekjøl. De blir heller ikke så store, og den du har ser ut til å være en hunne med tanke på størrelse og klør. Hannene får svært lange klør når de er voksne og din ser forsåvidt ganske så voksen ut og har veldig korte klør Et enkelt søk på google med det latinske navnet Chinemys Revesii gir deg mange, mange svar samt faktaark og tråder innpå forumet ![]()
|
|
|||
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Oki. Da vet jeg det
Tusen takk for hjelpen
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| trenger litt informasjon håndtering av tarantell | grammostola rosea | Startgropen | 6 | 21-07-2009 22:57 |
| Trenger litt råd :) | ShortyAngel | Taranteller | 2 | 22-12-2008 18:05 |
| Midd! trenger litt råd | ark | Helse og sykdommer hos reptiler | 7 | 27-06-2008 14:08 |
| Trenger litt veiledning | Svein | Skorpioner | 3 | 08-02-2007 19:32 |