"
Gammel 09-12-2010, 18:09   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Dec 2010
Sted: Hedmark
Meldinger: 5
Standard Trenger litt informasjon!

Heisann! Jeg har en vannskilpadde/sumpskilpadde. Jeg har hatt han/hun i snart 1 år. Han/hun har det kjempe bra for han spiser og alt. Men jeg skulle gjerne ha visst litt mer om han/hun.
Jeg hadde blitt veldig glad hvis dere kunne gitt meg informasjon om skilpadda mi. Dere finner bilde av han/hun på siden min

Mvh Marianne
Alkisen93 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 09-12-2010, 18:15   #2
Reptilfreak

Mori sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
Meldinger: 374
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alkisen93 Vis post
Heisann! Jeg har en vannskilpadde/sumpskilpadde. Jeg har hatt han/hun i snart 1 år. Han/hun har det kjempe bra for han spiser og alt. Men jeg skulle gjerne ha visst litt mer om han/hun.
Jeg hadde blitt veldig glad hvis dere kunne gitt meg informasjon om skilpadda mi. Dere finner bilde av han/hun på siden min

Mvh Marianne
Mye god info om skilpadder under fakta-arkene..

Skilpaddefakta - Reptilfreaks.no

"Only a biker truly understands why a dog sticks it's head out of the window of a moving car."

Mori er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 09-12-2010, 19:39   #3
Reptilfreak

Standard

Tusen takk
Alkisen93 er offline  
Svar med sitat
Gammel 09-12-2010, 19:42   #4
Reptilfreak

lompah sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 1,728
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Du har nok en liten Chinemys Revesii Norsk navn er trekjølskilpadde, men de blir oftere kalt treknøl. Treknøl er egentlig det svenske/danske navnet på dem, men det både ser bedre og høres bedre ut enn trekjøl. De blir heller ikke så store, og den du har ser ut til å være en hunne med tanke på størrelse og klør. Hannene får svært lange klør når de er voksne og din ser forsåvidt ganske så voksen ut og har veldig korte klør

Et enkelt søk på google med det latinske navnet Chinemys Revesii gir deg mange, mange svar samt faktaark og tråder innpå forumet

Svar med sitat
Gammel 09-12-2010, 23:23   #5
Reptilfreak

Standard

Oki. Da vet jeg det Tusen takk for hjelpen
Alkisen93 er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
trenger litt informasjon håndtering av tarantell grammostola rosea Startgropen 6 21-07-2009 22:57
Trenger litt råd :) ShortyAngel Taranteller 2 22-12-2008 18:05
Midd! trenger litt råd ark Helse og sykdommer hos reptiler 7 27-06-2008 14:08
Trenger litt veiledning Svein Skorpioner 3 08-02-2007 19:32

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 09:49.