| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 17
|
Har helt panikk her. Plutselig kom det en lang "tarm" ut rumpen til skilpadden min. Hva er dette? hva gjør jeg? er veldig veldig redd nå. Tusen takk for alle svar.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Den er ikke der lenger nå:S bare i ett minutt så forsvann den.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Hvis deter en hanskilpadde kan det ha vært hemipenisen.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
det er en hann. stor og rød, såg ut som en blomst:S hemipenis???
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
SATAN. kan ikke forestille en større panikk. Penis hadde jeg aldri trodd, den var stor. Sikkert større enn min. og var liksom delt mange plasser på hodet. Kan umulig få plass i en skilpaddes vagina. Om ikke den og kommer ut og er stor
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
joda, det der var tissen! ser ut som en omvendt kantarell
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Hihi...fikk nesten sjokk første gang jeg såg Gizmo sin, diiiiger
Man glemmer ikke utseende.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg var så uheldig og snublet over en tråd med masse kameleon-snurrebasser en gang... Ser ut som noe som er fra en annen planet. Forstyrrende... x_x
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Nordland.
Alder: 20
|
Haha, det er bestandig koselig å se folk som blir veldig oppgitte over slike problemer. Det betyr at de er glade i skilpaddene sine, og at de søker hjelp dersom det er noe
Veldig bra! Som sagt er det nok kuken du ser. I forhold til kroppen er den ganske stor, men det kan være viktig å passe på den. Derfor skal du få en link av meg som du kan lese litt på. Viktig å ikke bli hysterisk, sånn at du ikke får det velkjente "bekymret farssyndromet". Får igjen skryte av deg og si at det var kjempebra at du tok kontakt. Dette er et godt forum, og brukerne kan hjelpe hverandre. Det kommer nok dager der vi trenger mye hjelp og da er det godt å ha et samfunn å snakke med. Tortoise Trust Web - Common diseases
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hårløs på rumpen, nekter mat, skifter ikke ham... | CamStatic | Taranteller | 4 | 07-10-2010 20:24 |
| Skilpadde hjelp!!??? | annamaija | Slanger, øgler og skilpadder | 4 | 03-08-2009 23:58 |
| Skilpadde hjelp!!! | annamaija | Skilpadder | 2 | 12-07-2009 17:46 |
| Mat til Russisk steppe skilpadde | moonica89 | Skilpadder | 2 | 28-06-2008 18:59 |
| terrarie til russisk skilpadde/ alle de normale land paddene | reptildude | Terrarier | 2 | 05-06-2007 16:12 |