| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 30
|
Heisan..
Jeg har nettop overtatt en padde av en som ikke kunne ha den lenger grunnet dårlig helse.. Å han ville gi den til noen istede for å avlive den! Jeg har brukt de siste par ukene til å lese meg opp på informasjon ang skilpadder, å føler jeg har hvertfall litt innsyn i hvordan ting fungerer Men, det store spm er, jeg er ikke sikker på hva slags art han Frank er Derfor legger jeg ved et bilde jeg tok i dag som kanskje vil hjelpe dere til å finne ut hva han er.. Det er en 10 år gammel hann så vidt jeg har fått vite Veldig aktiv, å etter at jeg gjorde litt om på huset hans, så han har mere svømmeplass har han nesten ikke gjort annet en å padle rundt i sitt nye hus.. Virker veldig fornøyd der han er. Her er bilde av han!
Sist endret av Jabbe; 27-06-2010 kl 18:46. Begrunnelse: Gjorde om link til bilde |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Siden jeg ikke klarer å finne hvor jeg redigerer posten min, så legger jeg til et svar...
Jeg har leita litt mer rundt på siden nå, å fant en som hadde like lang hale, sjekka bilder når den var voksen, å har kommet frem til at det KANSKJE er en Chinemys reevesii =) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Du har nok helt rett i at det er en Chinemys reevesi, også kjent som trekjølskilpadde. (treknøl på svensk)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Ja, jeg tror oxo at det er en Chinemys Revesii
![]() Hvor stor er den ? Ang. det med å redigere, trykke på "Editer post" som er under teksten du legger inn
Sist endret av stokken; 27-06-2010 kl 18:41. Begrunnelse: Forklarte hvordan man forandrer et innlegg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Noen flere bilder for å illustrere størrelse på paddan
Jeg fant ikke noe å måle med her... :S Men en halvannen liters flaske funker forsåvidt ![]() ![]() ![]() Disse ble da veldig store.. Hmm.. Håper ikke det skader. hehe.. Forøvrig vil jeg takke for hjelpen dere har gitt til nå !! PS, jeg har ganske store hender.. Hehe
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tarantell Identifisering | Galil | Taranteller | 2 | 01-09-2009 08:33 |
| Utfordring i identifisering | Andy | Andre insekter | 4 | 06-06-2008 23:35 |
| Følg Terrarie byggingen bilde for bilde. | Løven31 | Terrarier | 31 | 20-07-2007 11:39 |
| trenger hjelp med et bilde | Gibbs | Småprat | 14 | 27-03-2007 06:16 |
| hjelp... bilde på avatar? | hotchef54 | Småprat | 5 | 10-11-2006 06:46 |