| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Hei!
![]() Jeg leser om Gresk landskilpadde (Testudo hermanni) og Maurisk landskilpadde (Testudo graeca). Begge to står på positivlista, og det er litt viktig for meg. ![]() Jeg lurer på hvor lenge en av disse artene kan gå i et "terra" på 100x50x15 (LxBxH)? Det er en kaninbur bunn, for at det skal bli tilstrekkelig med luft. Etter det jeg har lest blir den greske høyst 25cm og lengst 20cm. Mener at den Mauriske ikke blir fullt så stor? Lurer også på sånn ca hvor gamle de blir, og om de er vanskelige og få tak i. Vokser de sakte, og hvor mye koster de?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Ingen som vet noe? Jeg søker og leser meg grønn, men finner for det meste sånn basic info.
Lurer forresten også på om en skilpadde kan trives i et terra? Blir alle stresset av og se seg selv i speilbilde? Blir så vanskelig og holde tempen oppe i et kaninbur-bunn. Dette er kanskje bra? ![]() Synes dette er ganske fint også, men her er jo glass-problemet igjen..
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Uv lampe til gresk landskilpadde. | Ronja_Langstrømpe | Skilpadder | 1 | 06-03-2010 15:21 |
| Skilpadde Kjøp av Gresk landskilpadde | tommyee | Slanger, øgler og skilpadder | 3 | 26-11-2009 17:12 |
| Gresk landskilpadde | Ronja | Skilpadder | 17 | 11-05-2009 09:27 |
| Gresk landskilpadde | skorpy | Skilpadder | 3 | 29-01-2007 01:23 |
| Gresk Landskildpadde ?? | the2mat | Skilpadder | 5 | 28-01-2007 23:55 |