| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Nordland.
Alder: 20
|
Halloen, halloen! Det er lenge siden jeg har oppdatert reptilfreakene om skilpaddene, så jeg har litt spørsmål som gjelder helsen deres. Første problem er at Roger har blitt ganske så brei over skallet. Han er jo tross alt en gutt da, så det er vel ganske fornuftig at han er ganske brei i forhold til Gauta? Fôrer dem med pellets, kinakål, tomat, agurk og til tider ruccola.
Varmen og lyset er fint vil jeg si. Substratet er enda sagspon og en del fukt. Lurer på om jeg skal begynne med jord igjen snart, men de ser ut til å trives med sagsponet. De kan grave, spise og går lett i det. Muligens lage en liten overgangsperiode hvor jeg tilsetter en del sand. Et annet spørsmål er at Roger også er grønn og fin på baklabbene og bakpå forlabbene. Men frempå framtassene er han litt blek. Beige-aktig og han er ikke like ru som på baksiden. Er dette et slags hamskifte eller hur? Dere skal ha takk på forhånd for svar! ![]() -Hænrik.
|
![]() |
| Emner |
| overvekt, skilpadde, substrat |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lage ekstra etasje | Kimquach | Terrarier | 6 | 19-09-2009 13:00 |
| Mine spørsmål til skilpadder! (papirarbeid, akvarium osv!) | ElHein | Skilpadder | 7 | 09-02-2009 17:20 |
| Ekstra inntekt på dyr | Løven31 | Småprat | 18 | 22-09-2007 20:32 |
| Ekstra vitamin D3 til leo? | GekkoenGucci | Fôrdyr | 1 | 12-09-2005 20:51 |