| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Hei. Jeg skal kjøpe meg lysrør med UVB til sumpskilpaddene mine, og fant 2 stk med de målene jeg trenger, men hvilket skal jeg velge? Her er de:
Exo-Terra Repti glo 8.0 60Cm/20w Exo-Terra Repti glo 5.0 60Cm/20w Holder det med ett lysrør, eller bør jeg ha 2? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Tror det da lønner seg med 5.0 ... Personlig vil jeg anbefale exo-terra repti glo UVB 10.0
Eller har du en liste her: Exo Terra : Products : Lighting Du må bla litt ned på siden så ser du en fin oversikt
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Aha, der fant jeg lysrøret på den linken din ja
Men jeg ser ingen plass det står pris, eller hvor man kan bestille. Må man være medlem der for å gjøre det kansje?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Neida, du får som regel bestilt det i vanlig dyrebutikk hvis de selger exo-terra varer. Som regel har de den inne også, men det er ikke sikkert de har inne akkurat den lengden du er ute etter. Så det må du sjekke opp med dyrebutikken i ditt nærområde og evt. få de til å bestille noe for deg
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Greit, da gjør jeg det=) takk for svar
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Exo-Terra Lysrør, Armatur? | Nero | Vivarier | 4 | 06-11-2009 13:19 |
| Anbefaling av lysrør? | Cyanide | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 67 | 27-11-2008 22:18 |
| T8 eller T5 lysrør? | dragonfly | Helse og sykdommer hos reptiler | 4 | 05-05-2008 08:57 |
| Varme fra lysrør | jeppy | Terrarier | 3 | 07-08-2007 04:47 |
| haste spørsmål om armatur og lysrør | s9gl | Terrarier | 1 | 03-07-2007 14:07 |