| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nesodden
|
Jeg har 2 hanner, tunisiske landskilpadder på 4-5 år.
Det startet i fjor sommer litt ved at den største tok "rennafart" inn i den minste gjentatte ganger, før den gikk opp bakfra og prøvde å parre seg. Den lille var vett skremt, og vi viste ikke om det var for å markere at den store var sjefen ute eller litt sinnsforvirring. Inne i terrariet var de tilbake til vanlig hvor de knapt enser hverandre. Denne våren skjedde det samme ute, den store "tok" den minste, men nå tar den minste den store inne også! I det minste prøver de. Hva skal jeg gjøre med dette? Man hører dunkingen av skall rimelig godt og de river ned hele terrariet støtt og stadig.. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Sitat:
no av det beste. syns du skal kalle de Elton John og Blomster-Finn...
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
|
HAHAHHAHAHAHA!!!
Sorry for at jeg ler Homoskilpadder! Nå har jeg hørt det og Du får bare være tolerant, og la dem velge sin egen seksualitet osvosv lol ;p Herre... Uhm... Du kunne jo fikse en hun eller to? Og dele dem i hvert sitt terrarie?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
Sted: Oslo
|
Haha
...*ler* Homoskilpadder![]() Nåja, hvis du er redd for at de skal komme til skadeeller noe i den duren, så har du ikke noe annet valg en og skille dem, eller kjøpe en kjerring til hver av dem, kommer seg vel inni dem tenker jeg ![]() Mvh Karma *LER*
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
|
La de fortsette, de koser jo seg
![]() Har hørt om, og desverre sett, homokaniner da.. Det er ikke akkuratt et herlig syn..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,891
|
når det gjelder kokkelimonke i dyreriket, kan... ehm... penetrasjon forekomme...?
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
Sted: Oslo
|
Hvis DU levde i en verden som besto av to mennesker, begge hankjønn, og du ikke hadde lange nok armer til å nå ned til skrittet, vel så...
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 23
|
Sitat:
![]() Det fårekommer også blandt hu kaninene. Eller ved at også en hu kanin kan finne på å sette seg oppå en hann. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nesodden
|
jan8008 er hatt meget godt poeng der ja!=)
Det forekommer homofili blant alle dyrearter, så om det er det eller bare "jeg er sjefen her" er ikke så lett å vite. Tror ikke det tar skade av det, og de er ikke så gærne lenger. Hvis noen har en ensom hun som trenger litt selskap liten stund, så er det jo bare å skrike ut
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2005
|
Ã†æææh wtf? Puler de hverandre for å vise hvem som er sjefen?
|
![]() |
| Emner |
| homofile, landskilpadder |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| landskilpadder | pianogutten | Skilpadder | 21 | 15-10-2007 17:39 |
| Skal kjøpe meg Landskilpadder. | carmencita | Skilpadder | 37 | 02-10-2007 06:24 |
| Hjelp!! Myke skall på mine landskilpadder... | adrian | Skilpadder | 20 | 03-07-2006 16:36 |
| landskilpadder? | Trollemor | Skilpadder | 2 | 04-03-2005 08:15 |