| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
|
Hmmm jeg skal gi bort min ene lille søte vannskilpadde, en Trachemys scripta. Først, så er jeg usikker på om det er lov og legge ut en tråd om dette her, vis det ikke er lov så beklager jeg. Den gies bort, selges ikke.
Den gies bort fordi jeg ikke kommer til og ha nok tid til to stykker ettervært, synes også det er bedre med en skilpadde for de kan jo bli store ettervært og jeg har ikke plass nok til ett så stort akvarium det vill trenge i seinere tid. Den har det kjempe bra og i topp form, ingen sykdommer, aldri hatt det heller og de er ikke så gamle, under 1 år, el ca ett år, pluss - minus. Og rund 4-5 cm over skallet... Jeg vill bare gi den bort til de som er seriøse, og virkelig vill ha en ny liten venn. De som kan gi den ett godt hjem, gir den det den trenger. For det er ikke "bare bare" og få seg en skilpadde, ettersom de vokser og blir større og de har en del krav. Ett must er at du har alt utstyr du trenger, og vet nok om skilpadder til og kunne ta vare på den... Ikke nøl fordi disse skapningene er de mest fasinerende skapningene i hele verden. Jeg kan sitte i timesvis og bare se på dem. Send meg pm så kan vi avtale mer... Bor i Oslo\Lillestrøm |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
Hei det er ikke lov å legge ut dette her! legg den ut på repti.net (kjøp og salg for reptiler)
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| rødøret skilpadde (Trachemys scripta elegans) | febo | Skilpadder | 1 | 22-03-2009 19:37 |
| vannskilpadde spørsmål : ) | Mathias Woodss | Skilpadder | 3 | 20-03-2008 12:37 |
| Vannskilpadde | lazor | Skilpadder | 16 | 06-12-2007 08:02 |
| Vannskilpadde | ischanche | Skilpadder | 10 | 09-07-2006 12:12 |