| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
|
Hei, har fått meg to Greske vannskilpadder ifra Creta. De er fortsatt unge, enten 1 år gamle el under 1 år.
Det kan være sumpskilpadde også, jeg er litt usikker ut ifra hva jeg har lest på nettet. Trenger bare litt tips og råd. Jeg lurer på om noen kan fortelle meg, el vet hva slags rase det kan være ? Jeg glemte og spørre i butikken. Jeg fikk beskjed om at de "sov" om vintern, hun mente muligens at de gikk i dvale er ikke helt sikker men kan det være hibernere ? De ligner veldig på Trachemys scripta Funnet veldig lite om gresk vannskilpadde fordi jeg kan ikke fastsla arten dems. Siden det er vanskelig og se hvilket kjønn de er, er det farlig og ha de i samme akvarium? Si vis det er en Han og en Hun, vill det da bli store problemer når de er små ? Jeg leste at det kunne oppstå problemer vis man hadde han og hun sammen. Tusen takk på forhånd til alle ! ![]() Mvh Meg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
vannpaddene er relatift sosiale dyr.
ute i d fri, så ligger dem på rekke og rad på solplassene. Nor dem blir kjønnsmodne ialder mellom 6-10 år så kan hormonene rase Nå snakker jeg ut fra Trachemys. send oss heller bilde, da blir identiteten så mye enklere D
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Okey takk. Skal fä tatt ett bilde men har ikke mulighet til og fa lastet det opp før imorgen.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Trenger litt hjelp og råd | Jeanette | Agamer | 3 | 31-07-2008 22:28 |
| litt hjelp her please?? | reptilfrelst | Skorpioner | 5 | 16-09-2007 14:10 |
| litt hjelp her please?? | reptilfrelst | Skorpioner | 9 | 25-07-2007 18:44 |
| Chili trenger litt hjelp fra noen med erfaringer | millejinta87 | Skilpadder | 2 | 01-01-2007 21:20 |
| Trenger litt hjelp! | cobra_kai | Småprat | 8 | 22-08-2006 11:17 |