| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Nor kommer den f.....
reptil listen ut egentlig?Nor kan mattilsynet og dem få fingra ut? En liste er laget om va som kan BLI lov i noreg. Men hvor tykk skal no støvet bli på den, før dem omsider gidder å ta fatt. Noreg er vel de eneste landet som ikke har lovnad. ...idiotisk. Jeg er så redd for at en dag fer landpadde-godgutten min.mitt eneste harde barn. Lille stompen min, Gizmo
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
du har nok mye venting på deg fortsatt ilder-lady:/
sikkert mye lengre tid enn hva vi tror også.. men trøst deg med at det kommer til og skje! før eller siden![]()
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Sted: Norge
Alder: 23
|
Jeg er ganske ny i dette gamet selv , Men har rett å slett bare blitt innerforstått med at ting tar TID.
Loven er nærmere en endring enn noen gang , så om du ser det in the big picture så er 1-2 år fra eller til ikke noe og syte over . Jeg vil også påpeke at jeg vet om en del dyrebutikker som har tatt mange mine forhåndsregler "dersom" loven går igjenom. Kjenner hun ene som driver en dyrebutikk her i bergen og de har ansatt en kar fra england som har drevet en reptil-store der og satt av ett stort rom
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |
| Loven? | norway | Småprat | 19 | 21-03-2007 22:36 |
| loven | skilpaddefreak | Media | 11 | 18-10-2006 13:44 |