| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 29
|
Hei.. Jeg skal sende inn en søknad til mattilsynet å se om jeg kan få skilpadder til min datter som har astma! dyr har alltid vært viktig for oss, så da er skilpadde et fint alternativ! men jeg vet ikke hvilken vi skal søke etter! vi tenkte kjøpe 2stk!(så liten som mulig, uten at d er for vanskelig å få tak i....FORSLAG !?) men d er mest for at de ikke skal være ensom! er d nødvendig!? var på flere dyrebutikker når vi var på kreta for litt siden! de sa at en hann skilpadde ikke kunne leve uten en hunn!? noen som vet noe om dette? lurer litt på pris også! lurer også på om vi MÅ reise over grensen for å hente selv, eller om d er mulig for dyrebutikker i norge å bestille når man har fått innvilget søknaden??? er så himla vanskelig for oss å reise over, da vi bor på svalbard!!!
all hjelp mottas med STOR takk
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
|
Hei.
Det er jo bare to typer som er lovlige i Norge, og det er landskilpadder begge to. Gresk landskilpadde er vel den vanligste. Du kan gjerne søke om to, det gjorde jeg, men fikk bare ha en. Vær nøye med søknaden og få en god lege attest der det går frem at det ikke er noen alternativer til husdyr. Klumsen |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 29
|
takk... vet du om dyrbutikkene i norge kan bestille fra sverige eller danmark om man har papirer på at man kan innføre?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skilpadde Viktig!! Funnet skilpadde!!! Hjelp | Tangen86 | Slanger, øgler og skilpadder | 5 | 27-05-2009 12:07 |
| hjelp. jeg vet ikke hva slags skilpadde mine er!! | erdnisturtle | Skilpadder | 13 | 16-08-2007 20:54 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| Hjelp om info om land skilpadde | turtle_guy | Skilpadder | 0 | 26-02-2007 07:32 |
| hjelp, jeg har adoptert en skilpadde... | Lissa | Skilpadder | 42 | 15-03-2006 22:19 |