| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
|
Hei!
I går var jeg å hentet min greske landskilpadde!! Den hadde en trist historie, kom til å bli avlivet vis ingen ville ha henne, derfor endte jeg opp med henne. Syns dette er veldig spennende, men måtte bestemme meg på 1 dag. Har ikke fått ordnet terra til henne ennå. HUn er 4 år, og ganske stor. Mitt akvarium på 100L er litt i det minste laget for henne. Men får holde inntil videre. Jeg skal bygge et terra til henne, men dette vil ta noen dager. Imens lever hun på baderomsgulvet mitt. Har veltet akvariumet slik at hun kan komme ut og inn som hun vil. Inne her ligger mat og vann. Gulvet er godt og varmt. Har ikke varmelampe ennå, men kjøpt uva/uvb lys idag. Er det greit at hun går på gulvet, fram til det nye terra er ferdig? Jeg vet at det ikke er like varmt i rommet, som skilpadder skal ha det. Har også lest noen steder at man ikke skal bruke varme matte i terra, stemmer dette? Er veldig redd for at hun skal bli syk, men tror tidligere eiere har vært veldig snille mot henne. Kan hun bli syk av å gå slik på gulvet, fram til det nye terra er ferdig?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
|
En annen ting og.
Hun hveser inni mellom.. Er dette normalt? Hun ser meget frisk ut, men tror jeg har hørt det pipe litt i nesen hennes.. Er dette farlig? Er så redd for at hun skal bli syk! Står ikke i trekk, men har vært ute i sola idag.. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Første Poecilotheria ?? | Galil | Taranteller og skorpioner | 32 | 17-04-2009 16:23 |
| Min Første Gargoyle | Dufman | Gekkoer | 10 | 16-01-2009 11:58 |
| Min første tella! | powerboy | Taranteller | 8 | 27-02-2008 20:35 |
| Min første slange! | KenWee | Snoker | 20 | 02-06-2007 09:02 |
| Mitt første dyr! | renatep | Småprat | 8 | 22-12-2006 22:32 |