| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Hei. Jeg skal til Danmark i sommer for å kjøpe meg en treknølskilpadde eller to=) Jeg tar sannsyneligvis Danskebåten fra kristiansand. jeg har ingen erfaring med å frakte en skilpadde, så jeg lurer på om den trenger en boks med både land-del og vann, eller om det går fint å ha den i en boks uten vann? Eller kansje i en boks med et bløtt håndkle?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
du få di ofte i ei kase eller noe sånt. men jeg trot dert var ei papeske men jeg er ikke helt siker
Så lenge man lever, lærer man seg noe nytt hver dag. Sist endret av david gabrielsen; 15-06-2009 kl 07:16. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Okey, men hvor lenge kan jeg ha skilpadden i den esken da? turen tar endel timer for etter jeg har tatt ferja hjem til norge skal jeg enten kjøre til Stavanger eller lyngdal med den.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
holder med å ha fuktig bomull nede i boksen
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
Sitat:
så lange den har li fuktihat så klarer den seg halt fint til den komme helt hjemm
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Da vet jeg det=) takk for svar
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
om du klikker på bildet av skillpaddene i denne artikelen så ser du jo en vanlig pakke løsning
En slange og fire skilpadder ble stoppet i tollen på Svinesund
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
VENT! Ikke smugle skilpadder, det er en sjanse for at du blir tatt og dyrene avlivet.. sumpskilpadder finnes det altformange av i Norge fra før av, så få tak i Norge istedenfor!
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Toldmodighet, toldmodighet..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Åssen skilpadde burde jeg kjøpe? | InFlamE | Skilpadder | 4 | 27-03-2009 16:46 |
| Jeg skal kjøpe meg et reptil - HVA trenger jeg? | CamStatic | Reptilfakta | 0 | 22-11-2008 12:20 |
| Skal kjøpe meg Landskilpadder. | carmencita | Skilpadder | 37 | 02-10-2007 06:24 |
| Skal kjøpe meg en tarantella | Kristin2 | Taranteller | 16 | 11-01-2007 21:13 |