| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
| Vis meningsmålingsresultat: Om du har hatt sumpskildpadde(r), hvorfor har du de ikke lengere? | |||
| Hadde et omplasseringsdyr en stund. |
|
1 | 14.29% |
| Hadde, men ble lei. |
|
1 | 14.29% |
| Måtte gi de fra meg pga flytting, tidsbrist eller lignende. |
|
3 | 42.86% |
| Det var mer arbeid enn jeg trodde, så jeg ga de fra meg. |
|
2 | 28.57% |
| Hadde ikke plass lengere. |
|
0 | 0% |
| Velgere: 7. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Bare av nyskjerrighet så lurte jeg på hvor mange som har hat sumpskilpadder, og hvor lenge dere hadde disse og hva som gjorde at dere kvittet dere med de (eller om de døde en naturlig død). Siden dette er et av de dyrene som man oftest ser til omplassering, og man skjeldnest hører om folk som har hat de i en lengere tid.
Ingen andre brukere kan se hva du har stemt, så ikke tenk på at det er litt flaut, jeg vil bare vite hva som er grunnen til at de omplasseres så ofte (i tillegg til at de ofte smugles av folk som så den søte lille tassen på ferie og tok den med i jakkelomma). Om du har andre grunner enn de jeg kompå til pollen, så skriv de gjerne i et innlegg. peace.
mvh, Viridovipera Member of: -Miroxx fanclub- og -Kverulantene- Sist endret av Viridovipera; 06-04-2009 kl 10:19. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
har fremdeles da...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skilpadde Kranglete sumpskilpadder! | Turtle88 | Slanger, øgler og skilpadder | 10 | 06-04-2009 22:21 |
| Dvale for Sumpskilpadder | kementari | Skilpadder | 5 | 23-09-2007 14:46 |
| alder på brukere (poll) *Directors cut* | straymond | Småprat | 13 | 29-07-2007 18:27 |
| Sumpskilpadder | Katrine | Skilpaddefakta | 0 | 14-01-2007 19:11 |