| Skilpadder Her kan du snakke med andre om skilpadder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: hjemme
Alder: 29
|
men veit så lite om desse..
kan dere skrive under alt jeg må passe på osv... er veeeeeeldig glad for dette har jeg ønska meg lenge,,,, hva med skifting av vann mat butikk/hjemme kulde varme kos
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Gratulerer med skilpadder!
Rødørete terrapiner er de vanligste skilpaddene å ha i fangeskap her i landet, så dette er det skrevet mye om her på Reptilfreaks.no. Leser du denne guiden og bruker søkefunksjonen så får du svar på alt du spør om, og i tillegg slipper vi å gjenta oss ![]() Lykke til!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
hehe takk
er ny her innetok en stund før jeg fant ut hvordan jeg skreiv inn her |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Gratulerer med terrapin!
Vann skiftes når det ser gørrete ut eller begynner å lukte. Jo mer vann du har i karret, jo skjeldnere trenger du å skifte.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
er det noen som kan hjelpe meg med alt jeg trenger av lys og varme til min skilpadde
si navn og eventuell bilde? samboeren dro til fastlandet for å få tak i så må vite noe så fort det lar seg gjøre.. har kun life-glo2 power-glo varmekolbe kan dere hjelpe meg med info om resten
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Rødøret terrapin | Waterboy | Skilpadder | 6 | 19-05-2008 21:38 |
| rødøret terrapin -forvirra ! | Mathias Woodss | Skilpadder | 29 | 31-03-2008 20:57 |
| er det lov å ha rødøret eller guløret terrapin i Norge? | erdnisturtle | Skilpadder | 12 | 13-08-2007 13:19 |