|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Østfold
Alder: 21
|
Heisann
Jeg og typen min driver å lager ett planteakvarium på 400L så tenkte jeg att jeg ville ha noe levende dyr der... noen fisker kanskje også en salamander feks.. men er det noen salamandere, øgler eller lignende som ikke bli så store og ikke spiser fisken?... som regel er under vann og ikke spiser alle plantene jeg har?
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
vel det er jo Axolotl , med de burde ikke være med fisker da de kan spise på gjellene og man bør ha steiner som ikke passer i munne eller sand i bunnen, da de kan spise bunnsubstrat.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Disse skapningene så jo veldig flotte ut....
![]() Men de går aldri med fisk? og vanskelig med smågrus når jeg har små planter som trenger feste... men disse så jo veldig søte ut da.. kan ha ett eget kar med en sånn en også..... hvor mye koster herligheten?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ingen som vet prisen på Axolotl?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
jeg så de i akvariebutikken i Strømstad nå for et par uker siden, men husker ikke prisen.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: møre og romsdal
Alder: 23
|
bunnen kan være smågrus som plantene skal ha men du kan toppe den grusen igjen men større grus som ikke passer i munnen til axolotl'en slik at bunnsustraten blir todelt.
sett mange gjøre dette med skorpioner og diverse reptiler.
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
kanskje litt seint nå, men så Axolotl i Dyrego butikken i charlottenberg kjøpesenter til 390 SEK pr.stk
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|