| Ris & Ros Her kan du rise eller rose reptilfreaks |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Ikke meningen å dra i gang et hvem som er det beste norske reptilforumet eller ikke diskusjon.
Men så lenge det pågår en diskusjon om oss på RF på et annet forum så synes jeg at alle skal få muligheten å få titte i tråden å evt svare hvist man føler for det,,, eller bare la være ![]() Repti.net / Reptile forum / Fantastisk tråd på reptilfreaks |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Så den tråden, var ikke så jævla morsomt å lese heller syntes jeg..
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Satt bare å venta på at den skulle dukke opp her, egentlig. Kan da vel ikke være negativt å se hva andre synes om forumet?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
er ikke så glad i at man henger ut personer som henvender seg til ett forum i søken etter hjelp
må vel være verre ting som skjer enn ett dumt spm??
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Sitat:
Syns det er direkte kvalmt at man baksnakker folk som rett og slett ikke vet bedre (enda), og spørr etter hjelp. Makan!
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Nei, det er ikke så galt at andre forum snakker om andre forums Antoine, men det er ikke det samme som å "henge ut" personer? Jeg henger personlig på både rf og rw akkurat like mye, samt litt repti.. Rf er er flott forum, men det er noe med folka på de forskjellige forumene.. Jeg så du også skrev at rf har myye mer om invertbrater, rf har diskutert dette mange ganger, men blir ofte til at bare herptil folka skal være mere aktive
Denne diskusjonen(eller andre veldig like om folka) har blitt tatt mange ganger her før også...
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Så det er greit at folk tror at kongepytoner er livsfarlige? Også OK at folk holder giftslanger uten å vite at de er dødlige, da?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
jeg som er helt ny i "gamet"(har ingen dyr ennå) kommer nok helt sikkert opp situasjoner som jeg ikke vet helt hvordan jeg løser/hva jeg skal gjøre, skal jeg da være redd for og spørre da. i frykt for og bli gjort narr av??
mye av det dere gammle travere tar som en selvfølge er ikke alltid like opplagt for oss nye.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Legg også merke til at tråden på repti er lagt under: Herptilhumor..
Du veit jo nok at ingen(håper jeg, ihvertfall de fleste..) her syntes det er OK det du nevner der, det er jo også blitt nevnt av RF personer i tråden på repti.
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Ser ikke helt poenget med å krangle over dette?
Kommer jo aldri frem til noe uansett, så hvorfor ikke bare la de skrive og synes hva di vill?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Flest jenter eller gutter som er reptilfreaks ;P? | Miroxx | Småprat | 53 | 31-08-2008 15:55 |
| Når ett egg går dårlig. | Gobblin | Snoker | 14 | 30-08-2008 01:02 |
| Reptilfreaks eller spiderfreaks ??? | Småprat | 54 | 25-03-2008 20:12 | |
| Forum medlemmer i Trondheim eller omegn? | Parabuthus | Medlemmene | 0 | 10-01-2008 13:31 |