"
Gammel 19-10-2008, 20:28   #1
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,672
Standard Reptilfreaks som et forum,,bra eller dårlig ?

Ikke meningen å dra i gang et hvem som er det beste norske reptilforumet eller ikke diskusjon.
Men så lenge det pågår en diskusjon om oss på RF på et annet forum så synes jeg at alle skal få muligheten å få titte i tråden å evt svare hvist man føler for det,,, eller bare la være

Repti.net / Reptile forum / Fantastisk tråd på reptilfreaks
leo77 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 20:30   #2
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 2,233
Standard

Så den tråden, var ikke så jævla morsomt å lese heller syntes jeg..
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 20:55   #3
Reptilfreak

Antoine sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
Meldinger: 163
Standard

Satt bare å venta på at den skulle dukke opp her, egentlig. Kan da vel ikke være negativt å se hva andre synes om forumet?
Antoine er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 20:58   #4
Reptilfreak

junior sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
Meldinger: 221
Standard

er ikke så glad i at man henger ut personer som henvender seg til ett forum i søken etter hjelp må vel være verre ting som skjer enn ett dumt spm??
junior er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 21:07   #5
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,726
Blog Entries: 12
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av junior Vis post
er ikke så glad i at man henger ut personer som henvender seg til ett forum i søken etter hjelp må vel være verre ting som skjer enn ett dumt spm??
SO FUCKING TRUE.

Syns det er direkte kvalmt at man baksnakker folk som rett og slett ikke vet bedre (enda), og spørr etter hjelp. Makan!

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 21:09   #6
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Standard

Nei, det er ikke så galt at andre forum snakker om andre forums Antoine, men det er ikke det samme som å "henge ut" personer? Jeg henger personlig på både rf og rw akkurat like mye, samt litt repti.. Rf er er flott forum, men det er noe med folka på de forskjellige forumene.. Jeg så du også skrev at rf har myye mer om invertbrater, rf har diskutert dette mange ganger, men blir ofte til at bare herptil folka skal være mere aktive Denne diskusjonen(eller andre veldig like om folka) har blitt tatt mange ganger her før også...
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 21:10   #7
Reptilfreak

Antoine sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
Meldinger: 163
Standard

Så det er greit at folk tror at kongepytoner er livsfarlige? Også OK at folk holder giftslanger uten å vite at de er dødlige, da?
Antoine er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 21:12   #8
Reptilfreak

junior sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
Meldinger: 221
Standard

jeg som er helt ny i "gamet"(har ingen dyr ennå) kommer nok helt sikkert opp situasjoner som jeg ikke vet helt hvordan jeg løser/hva jeg skal gjøre, skal jeg da være redd for og spørre da. i frykt for og bli gjort narr av??
mye av det dere gammle travere tar som en selvfølge er ikke alltid like opplagt for oss nye..
junior er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 21:12   #9
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Standard

Legg også merke til at tråden på repti er lagt under: Herptilhumor..

Du veit jo nok at ingen(håper jeg, ihvertfall de fleste..) her syntes det er OK det du nevner der, det er jo også blitt nevnt av RF personer i tråden på repti.
Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 21:17   #10
Reptilfreak

NFredrik sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
Meldinger: 642
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Ser ikke helt poenget med å krangle over dette?

Kommer jo aldri frem til noe uansett, så hvorfor ikke bare la de skrive og synes hva di vill?
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Flest jenter eller gutter som er reptilfreaks ;P? Miroxx Småprat 53 31-08-2008 15:55
Når ett egg går dårlig. Gobblin Snoker 14 30-08-2008 01:02
Reptilfreaks eller spiderfreaks ??? Småprat 54 25-03-2008 20:12
Forum medlemmer i Trondheim eller omegn? Parabuthus Medlemmene 0 10-01-2008 13:31

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 09:05.