| Ris & Ros Her kan du rise eller rose reptilfreaks |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
I det siste syne jeg at forumet har begynt å bli mer useriøst igjen.
Syns noen folk svarer i hytt å pine på mange poster . Mange av postene handler om dyr , synes folk som svarer på slike poster bør ha en viss kompetanse enten av erfaring eller lest seg til det, har selv ikke hatt dyr på over 15+ år men har vel gitt noen tusen til amazon.com på bøker. Begynner faktisk å lure på om det er om noen postcounthorer , Hadde vel muligens vært en ide: *Å fjerne hele post-teller *Være mye strengere på utestenging av spam *Gi advarsler til de som bryter den mer enn to-tre ganger *Sende reglene på ny til de som har brutt dem, også må de bekrefte ovenfor admin/moderator at dem har lest dem
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
Sitat:
Fanden er en av dem jeg har mest respekt for på dette forumet! innleggstelleren skaper stress på alle forumer. spessielt på forumer der det henger masse kids!
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
kunne ikke vært mer enig.
hva med: for å bli medlem må man ta en test på at man har lest reglene. altså, man må svare på spørsmål fra selve reglemanget for å bli medlem. De har akkuratt det på en annen side jeg er, og jeg har aldri opplevd noen som har brutt reglene der! og der har jeg vært i snart 6år
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
støtter å fjerne post-teller. men kanskje være litt mere strenge på stygt ordbruk. synes det værste er person angrep. det så unnødvendig at man ikke kan klare å snakke pent til hverandre. kan ikke være så vanskelig å vise litt folkeskikk!! har man så mye i den personen så blokk han eller ikke les hva den personen skriver.
men det er ikke så enkelt å lage det perfekte forumet. noen har masse å si andre har ikke. visse dager er man prate syk og andre dager ikke. men jeg syns i det siste at reptil siden av forumet har hvert bra. har ikke lest så mye på de andre.
Mvh Gabon Sist endret av gabonviper; 27-03-2008 kl 23:20. |
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
Når man får en advarsel får vedkommende kopi av innlegget sitt, kopi av gjeldene forum regell som er brutt samt link til forum reglene. Sitat:
Uansett ingen dum ide som ga meg mange nye ide'er ![]() Skal se om jeg kan få fjernet post telleren og komme med noen ytterligere tiltak ![]() Strenge Frogger er tilbake igjen.. Edit: Fortsett å rapportere innlegg dere reagerer på!! Edit2: Endret tittelen på tråden da disse "useriøs" trådene begynner å irritere meg. Det er ikke forume som er useriøst, det er enkelte av medlemmene! Sist endret av Frogger; 28-03-2008 kl 00:47. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
|
Enkeltmedlemmer her inne burde absolutt bli tatt litt i ørene. godt og se att admins våknet litt
En annen ting er de som ar att en feks kornsnok i 2 mnd(vis de i det hele tatt har en) og er verdensmestre på hold og stell og har store visjoner om hvordan ting skal være om både bur og oppsett. Allan: Mener du i fullt alvor att man skal legge ut fullt navn på ett forum som omtaler ulovlige dyr? Sist endret av Gobblin; 28-03-2008 kl 07:05. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Sted: hedmark
Alder: 33
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
Sitat:
vist vi må legge ut fulle navn, så kan jo kansje politiet vere innom her å se, å da ser de at den personen eier reptiler viasignaturen :S vet ike helt jeg assa men syns det hørtes litt skummelt ut.
|
|
![]() |
| Emner |
| begynner, forumet, igjenn, skli |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| begynner gift? | Jabbe | De "ekstra" eksotiske herptilene | 23 | 02-05-2008 10:46 |
| begynner skorpioner | skorpion | Skorpioner | 2 | 26-10-2006 15:31 |
| skillpadde disp igjenn | xamoman | Lover og regler | 13 | 13-12-2005 22:25 |