| Ris & Ros Her kan du rise eller rose reptilfreaks |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
Må bruke noen min her jeg på å gi litt ros til alle som er på Reptilfreaks.no
Er ikke lenge jeg har vært medlem her nå, men alt det jeg har lest av svar på inlegg osv osv, er helt fantastisk, syns folk er meget tålmodige og høflige mot hverandre, og tar du kontakt med noen, så får du enten et "Desverre, der kan jeg ikke hjelpe deg" eller et flott svar, og man kan føler seg som en likeverdig av Reptilfreaks. Godt med info, ryddig, og lett å guide seg gjennom sidene. Knall sted, stå på ![]() MVH Dantalian
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
Signerer.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Hehe, koselig.
Har veldig inntrykk av at dette miljøet er opptatt av å hjelpe hverandre.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
Ja så absolutt, og den føelsen får man fort.
Men på veldig mange forumer, så er det altid noen som har vært med lenge, som skal være litt eplekjekke, men det inntrykket har jeg IKKE fått her, og det gir oss "nye" en god start.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
Ja, det er jo det viktigste med disse hobbiene her, å lære.
tror ikke det er så veldig mange som er utlært og kan alt! jeg leser selv alt om andre insekter og reptiler selv om jeg ikke har tanker om å skaffe meg men å lære om interesser er gøyalt!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skjeggagam Spiser ikke grønnsaker og drikker ikke vann | norwegianking | Agamer | 33 | 21-08-2010 20:54 |
| Du skal ikke stjele, SPESSIELT ikke Brachypelma smithi! | _Nagash_ | Lover og regler | 12 | 06-03-2009 18:53 |
| hjelp!ikke bra ikke bra. | anarkist | Knelere | 3 | 31-12-2007 15:32 |
| Er ikke denne tøff, da vet ikke jeg ;) | _Nagash_ | Taranteller | 8 | 29-06-2007 22:44 |
| spiser ikke eller drikker ikke... | badmann | Skorpioner | 2 | 30-12-2005 18:47 |