| Ris & Ros Her kan du rise eller rose reptilfreaks |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Jeg vil gjerne få takke ReptilFreaks rett og slett for at denne siden er til
![]() Jeg har gått gjennom min del av problemer gjennom livet hittils og reptiler er noe av det som får meg til å holde meg på beina. Men uten denne siden ville jeg ha stått på ganske bar bakke. Her har jeg lært så utrolig masse om reptiler, reptilsaken og generelt om reptilmiljøet i Norge. Jeg har også blitt "kjent" (på nettbasis i alle fall) med mange nye mennesker som deler min lidenskap for disse dyrene. Jeg har til og med fått meg ei ny herlig veninne (alfaromeogirl<3) og har endelig en venn jeg kan diskutere reptiler med, som deler min fasinasjon ![]() Jeg vet ikke hvor mye denne rosen er til hjelp for denne sidens utvikling, men jeg vet at denne siden har vært til masse hjelp for meg. ![]() Så igjen, takk. Håper denne siden vil eksistere til Ragnarokk.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Ntåh
Nå ble jeg glad! Da få jeg slenge meg på takkelisten, og si meg svært enig i flott side på norsk! Er så uendelig mye lettere å lære og få svar på norsk. Jeg forstår engelsk godt, det er ikke det, men det blir på en måte noe eget når så mye flott informasjon ligger tilgjengelig her på morsmålet. Jeg kom tilfeldigvis innom siden da jeg lette etter informasjon på rumpetroll, endte med at jeg brukte hele kvelden på å lese tråder og slo raskt fra meg flere rumpetroll innsamlinger. Derimot økte interessen for alle mulige reptiler, og da jeg var så heldig å få titte på Dragoon sine dyr, for ikke å snakke om å holde den vakre Boaen.. *sukk* Jeg kan skylde på Dragoon for min grynede interesse for slanger, og beslutning om å skaffe en med tiden. RF har gitt også meg enormt mye informasjon og lærdom rundt alt av reptiler, mange morsomme stunder, flere hete debatter, og ikke minst en utrolig flott, hyggelig og morsom venninne i Dragoon ![]() Tusen takk til ReptilFreaks (spesielt ved Frogger ved roret) og til Dragoon88!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Hehe,jeg har også ville skrevet en takk til rf en stund nå
Så jeg og sier tusen takk for all info og råd og tips Flott at alle medlemmene her inne er med på å kommentere tråder og forteller meninger og informasjon Dette nettstedet funker nesten som et "fristed" for meg og jeg får delt min fasinasjon for reptiler med andre Mye av mine meninger har blitt motsagt og medsagt,noe som har lært meg å se ting fra andre sider og lære meg nye ting! Hehe,flott side dette altså Og takk til CamStatic,Frogger,Jabbe og andre admin og mod, for maasse god info!
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Det vil garantert ikke komme 7 nye tilleggsfunksjoner på siden ila de neste 24 timer pga et slikt innlegg, MEN denne typen berettiget ros er utvilsomt vitamininnsprøytninger som gjør mottakerne (Frogger m.fl.) godt. Siden er i all hovedsak et produkt basert på frivillig innsats og drevet av idealisme og genuin interesse. Når arbeidet som legges ned ikke gir noen økonomisk gevinst, er vissheten om at brukerne setter pris på det en gjør, en stor motivasjonfaktor. Det er veldig lett å kritisere. Desverre er kritikken oftest negativ, og i mange tilfeller uberettiget. Positiv kritikk hører til sjeldenhetene, men heldigvis forekommer glimt av fenomenet ennå. Henger meg på rosen av siden og spesielt innsatsen som gjøres av "Crewet".
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Sitat:
Slenger meg på denne Herlig side!
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
All ros fra min side også. Crewet gjør en super jobb.
Og hadde det ikke vært for denne siden så hadde jeg aldri fått sett hvordan drømmemannen ser ut, Hannibal! |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Hm, synes jeg må slenge meg på:
En gang var jeg ung (ganske) og dum (relativt) og satt med to omplasseringsskilpadder. RF ble reddningen, takk for kompetanse og tilmodighet! Dessuten e takk til to som avlastet madamen da cvi ble nødt til å tynne ut edderkoppsamlinge i en fart (ingen grunn til name-dropping, dere vet selv hvem dere er)!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Ja, RF er et fantastisk sted
Nye bekjentskaper, nye kunnskaper og eviglange diskusjoner med folk med like mye munndiaré som meg selv! Alt takket være dette fantastiske nettstedet!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Takk for meg! | P1eR | Medlemmene | 7 | 17-02-2007 17:09 |
| Litt hjelp takk!!!! | zzprox | Terrarier | 1 | 24-01-2005 05:27 |