"
Gammel 11-08-2010, 20:52   #1
Reptilfreak

dragoon88 sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
Meldinger: 625
Blog Entries: 1
Standard Takk til RF

Jeg vil gjerne få takke ReptilFreaks rett og slett for at denne siden er til
Jeg har gått gjennom min del av problemer gjennom livet hittils og reptiler er noe av det som får meg til å holde meg på beina.
Men uten denne siden ville jeg ha stått på ganske bar bakke. Her har jeg lært så utrolig masse om reptiler, reptilsaken og generelt om reptilmiljøet i Norge.
Jeg har også blitt "kjent" (på nettbasis i alle fall) med mange nye mennesker som deler min lidenskap for disse dyrene. Jeg har til og med fått meg ei ny herlig veninne (alfaromeogirl<3) og har endelig en venn jeg kan diskutere reptiler med, som deler min fasinasjon
Jeg vet ikke hvor mye denne rosen er til hjelp for denne sidens utvikling, men jeg vet at denne siden har vært til masse hjelp for meg.
Så igjen, takk. Håper denne siden vil eksistere til Ragnarokk.
Svar med sitat
Gammel 11-08-2010, 21:05   #2
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
Meldinger: 770
Blog Entries: 2
Standard

Ntåh Nå ble jeg glad! Da få jeg slenge meg på takkelisten, og si meg svært enig i flott side på norsk!
Er så uendelig mye lettere å lære og få svar på norsk. Jeg forstår engelsk godt, det er ikke det, men det blir på en måte noe eget når så mye flott informasjon ligger tilgjengelig her på morsmålet.
Jeg kom tilfeldigvis innom siden da jeg lette etter informasjon på rumpetroll, endte med at jeg brukte hele kvelden på å lese tråder og slo raskt fra meg flere rumpetroll innsamlinger.

Derimot økte interessen for alle mulige reptiler, og da jeg var så heldig å få titte på Dragoon sine dyr, for ikke å snakke om å holde den vakre Boaen.. *sukk* Jeg kan skylde på Dragoon for min grynede interesse for slanger, og beslutning om å skaffe en med tiden.

RF har gitt også meg enormt mye informasjon og lærdom rundt alt av reptiler, mange morsomme stunder, flere hete debatter, og ikke minst en utrolig flott, hyggelig og morsom venninne i Dragoon

Tusen takk til ReptilFreaks (spesielt ved Frogger ved roret) og til Dragoon88!
Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 00:00   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
Standard

Hehe,jeg har også ville skrevet en takk til rf en stund nå Så jeg og sier tusen takk for all info og råd og tips Flott at alle medlemmene her inne er med på å kommentere tråder og forteller meninger og informasjon Dette nettstedet funker nesten som et "fristed" for meg og jeg får delt min fasinasjon for reptiler med andre Mye av mine meninger har blitt motsagt og medsagt,noe som har lært meg å se ting fra andre sider og lære meg nye ting! Hehe,flott side dette altså Og takk til CamStatic,Frogger,Jabbe og andre admin og mod, for maasse god info!
ederlezi er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 10:56   #4
Reptilfreak

Boavennen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sandnes
Meldinger: 345
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (20)
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av dragoon88 Vis post
Jeg vet ikke hvor mye denne rosen er til hjelp for denne sidens utvikling, ........
Kanskje mer enn du tror...

Det vil garantert ikke komme 7 nye tilleggsfunksjoner på siden ila de neste 24 timer pga et slikt innlegg, MEN denne typen berettiget ros er utvilsomt vitamininnsprøytninger som gjør mottakerne (Frogger m.fl.) godt.

Siden er i all hovedsak et produkt basert på frivillig innsats og drevet av idealisme og genuin interesse. Når arbeidet som legges ned ikke gir noen økonomisk gevinst, er vissheten om at brukerne setter pris på det en gjør, en stor motivasjonfaktor.

Det er veldig lett å kritisere. Desverre er kritikken oftest negativ, og i mange tilfeller uberettiget. Positiv kritikk hører til sjeldenhetene, men heldigvis forekommer glimt av fenomenet ennå.

Henger meg på rosen av siden og spesielt innsatsen som gjøres av "Crewet".

Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60.
Boavennen er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 11:58   #5
Reptilfreak

lompah sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 1,728
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Boavennen Vis post
Henger meg på rosen av siden og spesielt innsatsen som gjøres av "Crewet".

Slenger meg på denne Herlig side!
Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 13:01   #6
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 21
Meldinger: 143
Blog Entries: 1
Standard

word!
Naitsh er offline  
Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 14:41   #7
Reptilfreak

shelob sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
Meldinger: 1,651
Standard

All ros fra min side også. Crewet gjør en super jobb.
Og hadde det ikke vært for denne siden så hadde jeg aldri fått sett hvordan drømmemannen ser ut, Hannibal!
shelob er offline  
Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 15:49   #8
Reptilfreak

lompah sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 1,728
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av shelob Vis post
All ros fra min side også. Crewet gjør en super jobb.
Og hadde det ikke vært for denne siden så hadde jeg aldri fått sett hvordan drømmemannen ser ut, Hannibal!
Haha, ja, han er en kjekkas!
Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 17:33   #9
Reptilfreak

Gorgonops sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 865
Standard

Hm, synes jeg må slenge meg på:

En gang var jeg ung (ganske) og dum (relativt) og satt med to omplasseringsskilpadder. RF ble reddningen, takk for kompetanse og tilmodighet! Dessuten e takk til to som avlastet madamen da cvi ble nødt til å tynne ut edderkoppsamlinge i en fart (ingen grunn til name-dropping, dere vet selv hvem dere er)!

Vi er alle reptiler innerst inne.
Gorgonops er online nå  
Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 19:20   #10
Reptilfreak

Janka sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
Meldinger: 834
Standard

Ja, RF er et fantastisk sted Nye bekjentskaper, nye kunnskaper og eviglange diskusjoner med folk med like mye munndiaré som meg selv! Alt takket være dette fantastiske nettstedet!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Takk for meg! P1eR Medlemmene 7 17-02-2007 17:09
Litt hjelp takk!!!! zzprox Terrarier 1 24-01-2005 05:27

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 09:01.