| Ris & Ros Her kan du rise eller rose reptilfreaks |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Oppi nord en plass
Alder: 45
|
Er da for ille at ingen har postet noe her de siste ukene, men jeg vil iallefall gi ros til reptilfreaks. Til 'hele familien' her.
![]() Jeg har ikke vært medlem så lenge, men har fått lært masse av å lese her. Er imponert over hva alle har å fortelle og lære bort, så takk til reptilfreaks for at det finnes et så bra forum! Eneste jeg savner er en egen gruppe for planter.. 'hint hint* ![]() Mvh. Marianne. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Buskerud
|
Slenger meg med på denne.
Jeg kan ikke skryte av å ha kommet med informasjon eller andre ting av betydning her inne. Men det er utrolig mye interessant og lærerikt å lese her inne. Takk til alle som bidrar til dette.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: hos mamma og pappa :)
|
ja eni , har lært VELDIG mye og har mye mindre skrekk for slanger og tellaer og edderkopper osv
![]() tusen takk ^^ |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
For en koselig tråd. ^_^
Jeg er så klart enig - dog jeg henger meg på egen plante-del ideen til trådstarter, samt at jeg skulle virkelig ønske at de virkelige veteranene i hobbyen som har mye kunnskap ville bli mer aktive med å dele med oss.. men men, kanskje det er sånt man tørr å gå frem med når loven først er endret, hva vet vel jeg.Either way, jeg trives godt på dette forumet, og har egentlig alltid gjort det. Jeg er aktiv på en del andre utenlandske forums, og merker helt klart en positiv forskjell.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Oppi nord en plass
Alder: 45
|
|
|