| Ris & Ros Her kan du rise eller rose reptilfreaks |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Vet ikke om denne tråden hører hjemme her, men prøver.
Jeg blir litt irritert (eller egentlig mer skuffet) når folk laster opp bilder til innleggene sine, via sider som flickr o.l. for så å deaktivere kontoen eller andre ting som gjør at linkene blir ugyldige eller bildet forsvinner fra posten. Dette synes jeg er litt leit, da det fremdeles er mye god info i de gamle trådene her inne, og for meg som er nybegynner deluxe og leser gjennom alt jeg ramler over, gjelder det spesielt dette med sletting av flickr-kontoer o.l. Det er mye morsommere å ikke minst lettere å lese gjennom poster dersom man poster bildet i posten, og ikke bare linker til gamle kontoer på opplastnings-nettsteder. Sikkert ikke bare jeg som har gledet meg til å se bildet av noens eksotiske slange jeg ikke har hørt navnet på, for så å oppdage at hele tråden er fire år gammel og ingen av bildene lengre er mulige å se Bare en liten tanke, vet ikke alle synes det er like enkelt dette med bilder i posten. Men de aller fleste her inne blir nok ikke mette på bilder av dyrene
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Slik laster man opp bilder på reptilfreaks om noen lurer på det..
Hvordan legge bilder ut i forumet. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bilder, flickr |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) | hell | Småprat | 8 | 02-04-2007 08:56 |
| Opplasting av bilder til galleriet?? | Gibbs | Småprat | 8 | 31-08-2006 05:39 |