| Ris, ros og forslag til Reptilfreaks Her kan du rise og rose Reptilfreaks, komme med forslag til endringer, eller forslag til konkurranser! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Når jeg skulle legge inn ny signatur kom det opp at jeg kan ha max 90 bokstaver, men den signaturen jeg la inn var under 30 bokstaver. Hva er galt?
Er det bare min bruker eller har andre dette problemet?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Jeg kan ikke hjelpe deg..
Men jeg synst ikke det burde være max bokstaver... Max 2 linjer eller noe... Er utrolig kjedelig med så mye ekstra rulling
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Hei.
Vil bare minne alle sammen på Forumreglene, og da spesielt regel nummer 11 i denne sammenheng: Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Signaturlinjen har helt klare begrensinger i retningslinjene våre, men det ser ikke ut som om alle har fått med seg dette. Vi prøver å sende ut PM'er til de det gjelder etterhvert som vi oppdager dem
![]() Ganske riktig, som Adriano her sier, så er det fryktelig irriterende med lange signaturer, særlig for brukere som sitter med lav oppløsning og eller liten skjerm. Vi tester nå ut metoder for å begrense signaturen i systemet, så det kan være litt krøll den første tiden. Følgende står i retningslinjene (som dere alle selvsagt har lest og godtatt ;p): Sitat:
Sist endret av DanFekar; 19-05-2008 kl 20:11. Begrunnelse: Andy kom meg i forkjøpet ja :) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
|
Signaturen din kan inneholde max 60 tegn eller 90 tegn inklusiv vB kode.
Eksempel: [ B][ COLOR="Red"]Dette er en signatur[/COLOR][/B] - 46 tegn totalt inklusive kode av 90 tegn totalt tillat. Dette er en signatur - 17 tegn totalt av 60 tegn tillat. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Min signatur i dette sekund er på akuratt 60 tegn, med skriftstørrelse 2, nikket mitt er markert med fargen rød. Skal jeg i tillegg ha skriftstørrelse 1 må jeg enten fjerne noe av signaturen eller ikke har noe merka med rød. Dette må vere det mest innvikla innleget jeg har laget, men håper at noen skjønner det. Når jeg ser på nikket ditt Frogger ser det ut som om at du også har skriftstørrelse 2
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
Kom nettop på en ny ide!
![]() Vi kan ha sånn at vi MÅ skrive mer enn 200 tegn, så kan vi bruke så mange koder vi vil, og vi MÅ ha flere enn 5 forskjellige farger i signaturen... Det positive med det er at forumet blir så mye mer oversiktlig.. Ser forsåvidt ingen negative sider med det... Hva sier dere?
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Hvordan får du dette til å bli oversiktlig?
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Hehe...
Mente Adriano det da? Jeg syntes det er bra med de reglene som er nå(Hehe, størrelse 2 på meg) Ikke så mye vits med masse fjas i signaturen. Kun noen korte ord eller Mvh-stuffs.
|
![]() |
| Emner |
| signatur |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |