| Ris, ros og forslag til Reptilfreaks Her kan du rise og rose Reptilfreaks, komme med forslag til endringer, eller forslag til konkurranser! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
er dette felles for alt som blir postet på småsnakk? startet en tråd som ikke kommer på forsiden: hva gjøre dere på fritiden?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
stemmer det. småsnakk kommer ikke lenger på forsiden.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Før jul hadde vi en lengre diskusjon rundt seriøsiteten til reptilfreaks. Mye av kritikken bunnet i at man fikk intrykk av at småprat forumet var hele reptilfreaks grunnet høy postings aktivitet i dette forumet. Vi har derfor fjernet dette forumet fra å bli listet på førstesiden slik at ingen skal få feil intrykk.
Småprat forumet blir uansett listet om du klikker på "Nye innlegg" |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
aha! den er forstått
merker at jeg ikke har vært inne på en stund
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
beklager at jeg drar opp denne igjen, men plager det fler enn meg at småprat ikke kommer opp forsiden?
syns det er kjipt at når visse brukere oppfører seg som aper så går det utover hvor belyst interessante og seriøse tråder kunne ha vært. syns denne konsekvensen i høy grad heller kunne vært rettet mot de medlemmene som da er useriøse og dermed er rota til det.,,,
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Alder: 21
|
pager ikke meg
Tror det Frogger mener er att nye brukere kan synes reptifreaks virker useriøst, da på småprat delen er det meningen at man kan prate om alt og ingenting. Og denne delen av forumet blir jo brukt til det. Dermed er det jo " useriøse småprattråder" på forsiden, som kan gjøre slik at forumet virker mer useriøst enn det er på andre Litt vanskelig forklart, men tror du skjønner hva jeg Mener Straymond
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Sted: Østfold
Alder: 34
|
jeg synes det er greit at småprat ikke kommer på forsiden. første inntrykket blir mer profft.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Alder: 21
|
var vel det jeg skulle frem til løven29 ;p
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
skjønner forsåvidt den, men kan da disse brukerne settes i samme bås som de nye brukerne som har googlet seg fram til forumet i håp om å få hjelp med et reptilproblem (ettersom det heter reptilfreaks) for så å bli møtt av mer eller mindre kun tarantell- og pinnedyr-tråder på forumets forside, noe som kan forekomme fra tid til annen?
poenget mitt er at selv om jeg syns denne filtreringen er en forsåvidt grei løsning, så syns jeg veldig mange gode tråder bli snytt for oppmerksomhet, hvor av mange igrunn har med dyr/hobbyen vår å gjøre.
|
|
|
#10 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
Jeg er enig i at det er litt bajs, men på en annen side luker det ut de utallige "oppskrifter på fiskekaker" trådene som florerte her en tid Det som kan gjøres ,som jeg synes funker fett, er å trykke på "nye poster". Her får man listet opp alle nye poster siden siste sist man var innom. På denne måten kan jo de som ønsker å se alt nytt, få se dette, mens de som ønsker mer "faglig", får dette. Mvh robin
|
|
![]() |
| Emner |
| forsiden, ikke, kommer, opp, tråd |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forsiden nede. | Frogger | INFORMASJON | 16 | 27-09-2008 20:01 |
| Hvor er forsiden? | john | Driftsmeldinger | 2 | 16-07-2008 22:42 |
| Kommer ikke inn på siden... | Jabbe | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 4 | 07-01-2008 20:51 |
| Pinnedyr kommer ikke ut av egget! | troia | Pinnedyr | 12 | 22-02-2007 11:45 |
| Straymond's "ikke en tøddel m/ øgler å gjøre"-tråd | straymond | Småprat | 9 | 27-11-2005 20:13 |