| Ris, ros og forslag til Reptilfreaks Her kan du rise og rose Reptilfreaks, komme med forslag til endringer, eller forslag til konkurranser! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Kan noen fortelle meg hva dette karmagreiene er?
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
missforsto bare litt da (A)
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Sitat:
Hehe.Men har hørt snakk om noe karmarangeringsgreier inn på forumet her. Vet ikke helt hva det er for noe? Men skjønner at du misforsto Miroxx Takk for svar
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
hahahahahah!
jeg så bare på forsiden av forumet jeg, la ikke merke til hvor tråden lå henn !!.p *FLAU*!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Det var karma opplegg før, altså brukerne kunne gi et + eller - poeng til en annne bruker hver dag utifra hvordan denne brukeren svarte på tråder, oppførte seg osv.
Dette ble tatt bort grunnet missbruk og slik. Gikk sterkt utover noen brukere som slet veldig med lav karma (masse minus poeng) uten noen veldig bestemt grunn. Vet ikke hvorvidt er en videreutvikling av dette som er på vei inn igjen eller om det er noe helt nytt noe (vis det er noe på vei inn i det hele tatt da) Eggy
|
![]() |
| Emner |
| karma |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|