| Ris, ros og forslag til Reptilfreaks Her kan du rise og rose Reptilfreaks, komme med forslag til endringer, eller forslag til konkurranser! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Etter jeg registrerte meg på www.captivebred.co.uk ,lagg jeg merke til at når man skal poste, så kommer det frem et vindu som heter ''Spell check''
altså stavekontroll, hadde det vært en mulighet for å skaffe, bare på norsk? Da det er flere på forumet som har problemer med¨å stave, hvis vi hadde fått dette til å funke, tror jeg at forumet hadde blitt mere ryddig og forståelig , bare en tanke. Jeg legger ved et bilde, så dere forstår hva jeg mener
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
|
Jeg synes dette var et veldig bra forslag, kunne eliminert endel irritasjon....
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Flott forslag ja
![]() Ser også ut til at medlemmene på www.captivebred.co.uk får noen fine poster fra deg ![]() Lar det seg ikke gjøre, er et alternativ Mozilla Firefox nettleseren. I denne finnes det en innebygget "spellchcek" man kan laste ned forksjellige språk til. Mvh Robin
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
hehe, den er grei
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
hehe, litt ironisk her du... "Stave kontroll" står det i overskriften... Tillater meg å rette på det til Stavekontroll... (sto rett i innlegget, menmen)
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
fiksa det nå, bare en glipp.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ok, den er grei Frogger
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
jepp det hade vert fint
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
det som også går ann er at de som har problermer med å skrive, kan skrive alt inn i word og bruke stavekontrollen der før de poster det her da
|
![]() |
| Emner |
| stavekontroll |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|