| Ris, ros og forslag til Reptilfreaks Her kan du rise og rose Reptilfreaks, komme med forslag til endringer, eller forslag til konkurranser! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Har vært en del aktiv på Hardware.no, der har de et system med at folk kan legge inn worklog fra div prosjekter under en egen kategori, all respons (Svar fra andre brukere) på selve worklogen er ikke mulig, men det åpnes også en kommentar tråd til hvert prosjekt, om dette gjøres automatisk eller om det blir en egen kategori til kommentar tråder hvor brukeren kan lage kommentar tråder selv er egentlig det samme.
Eksempel: Kommentar Tråd Terra Høyskap Worklog. I det siste har det kommet en del prosjekter fra brukere, feks Halgeir sitt Kp terra og mange andre. Ved et slikt system blir det lettere for andre brukere og bla fram til prosjekter og få egene ideer, samtidig som Workloggen blir rydding ved at det bare er poster fra "eieren" Slik har Hardware.no gjort det. Kunne dette vært noe? Mvh Eggy
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Dette er trolig den beste ide'en jeg har sett på forumet i år!
![]() Har lenge pønsket på å bygge eget terra men aldri "turt" å begynt siden jeg ikke har gjort det før ![]() somsakt synes jeg dette er en knall god ide, og takk for at du kom med den Eggy! bra inisiativ! 1+
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Sarpsborg
|
Enig der, hadde vært topp med en slik kategori!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Dette var et kjempebra forslag. Skal ta en titt på det!.
Har litt mye å gjøre for tiden så mas på meg om det ikke har skjedd noe iløpet av uken. Send gjerne PM. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kategori, worklog |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fôrdyr kategori | Frogger | INFORMASJON | 0 | 06-11-2008 19:13 |
| Startgropen - Ny Forum Kategori | Frogger | INFORMASJON | 3 | 30-10-2008 15:55 |
| WorkLog - Prosjekt Terrarie høyskap. | Eggy | Terrarier | 5 | 29-12-2006 17:16 |