| Reptilidentifisering Lurer du på hva slags reptil du har sett, dette er forumet som kan hjelpe deg. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Noen som veit om noen ufarlige reptiler fra Afrika? Allt fra øgler til slanger, kanskje noen edderkopper og slikt også, litt insekter. Hadde vært fint med hjelp her, skal innrede rommet i afrika "style" og kanskje jeg kjøper en afrikansk slange eller noe. Hvis jeg klarer å overbevise gamlingene da.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
ok, jeg måtte bare dele dette bildet, siden jeg jakter på bilder av afrikanske reptiler: Sjekk ut denne gaboon viperen!!!! Den er diger!
http://images.google.co.uk/imgres?im...%3Den%26sa%3DG |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Har tittet på det se. har litt lyst på en, men får jo ikke lov til å ha mer enn en, så hvis jeg ikke får flørta meg til å fa en slange til, må jeg selge rosenboaen min. Han kan jeg nesten ikke håndtere heller, så sinna som han er.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Er det ikke en som heter African Fattail gecko? De som ser litt ut som leoser, bare med mørkere brunfarger? Synes de er skikkelig tøffe.
-Jan Philip |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Akershus
Alder: 21
|
Sitat:
som du sier ligner de veldig på leos, og krever stort sett det samme som leoser. har et par selv, og de er lette og "ha" og ikke agressive i det hele tatt. sier ikke at alle er det, men mine er veldig snille ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Var da voldsomt til Nekroposting
![]() Regner med Chibi hvertfall er ferdig med oppussingen, om hun bor hjemme nå, 2,5 år etter spørsmålet Men sånn for å svare jeg også, det finnes ikke kulere afrikanere enn disse: ![]() (kilde: http://www.darkerview.com/darkview/u...9-09148-DM.jpg)
|
![]() |
| Emner |
| afrikareptiler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Cape Verde, Afrika | lazor | Reisebrev | 3 | 22-09-2008 14:37 |
| Bilder Fra Sør-Afrika Turen 2008 | E.Spider | Medlemmene | 11 | 30-03-2008 16:07 |
| Bilder Fra Sør-Afrika turen | Eggy | Reisebrev | 16 | 12-04-2007 22:41 |
| Tilbake fra ferie i Afrika | Katrine | Reisebrev | 31 | 21-12-2006 13:00 |
| Import av innsekter fra Sør-Afrika | Eggy | Lover og regler | 7 | 07-07-2006 11:36 |