| Reptilidentifisering Lurer du på hva slags reptil du har sett, dette er forumet som kan hjelpe deg. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 24
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Du må nok ha bedre bilde av skallet ovenifra og undenifra, og evt. bilder av avtegn og selve formen på skallet for å få bedre hjelp. Kanskje også størrelsen på den kan være fint å få med
Gjerne også litt informasjon om hvor du kjøpte den, for enkelte dyrebutikker (hvis du har kjøpt den der) tar som regel inn det samme hver gang hvis det selger godt
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
prøver igjen med noen bedre bilder=)
http://www.reptilfreaks.no/forum/mem...mr-no_name.jpg http://www.reptilfreaks.no/forum/mem...mr-no_name.jpg http://www.reptilfreaks.no/forum/mem...mr-no_name.jpg fikk ikke til store bilder her=
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Kan se ut som en chinemys reevesi ja...
![]() Hvor kjøpte du den? Dyrebutikk eller privat?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
fikk den faktisk med på et akvarium jeg kjøpte
) har egentlig ikke peiling på skilpadder i det hele tatt, så har nå satt meg ned for å finne ut mest mulig om de=) den går sammen med fisken min og det virker som den er fornøyd, hva er det dem trenger av forskjellig mat, har noe sånn skilpadde pellets? som den spiser, den spiser også noe fiskemat,er det noe annet den trenger?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Skilpadde pellets funker, gi den også litt grønt som salatblad og agurk og frukt som banan (ikke så mye banan mener jeg å ha lest, husker ikke hvorfor..) samt eple.
Og om mulig kan du slenge oppi en siriss eller fem (en om gangen siden de drukner)! Et par ideer til hva du kan gi den om dagene.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hvis du gir den mye agurk vokser den veldig fort og blir veldig stor har jeg hørt
(?)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skilpadde Hva slags skilpadde er dette? (bilde) | Shantaram | Slanger, øgler og skilpadder | 13 | 21-10-2009 08:19 |
| Noen som vet hvilken type skilpadde dette er? | Kendra | Slanger, øgler og skilpadder | 4 | 28-09-2009 20:32 |
| noen som vet hva slags øgle dette er? | general_maximus | Andre øgler | 5 | 06-08-2007 04:11 |
| Kan noen se hva slags kjønn dette er? | swerty | Taranteller | 20 | 14-03-2007 14:26 |
| Noen som vet hva slags edderkopp dette er ?? | Frogger | Ekte edderkopper | 2 | 27-10-2005 20:48 |