| Reptilfreaks treff Her kan dere avtale møter mellom medlemmer :) |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Etter og ha vært aktiv på forumet nå 1 år, synes jeg det kunne vært morrsomt og treffe folka som gjemmer seg bak data skjermene.
Foreslår derfor at vi arrangerer en liten sammenkomst en kveld feks med pizza på peppes eller noe i den duren. Der kan vi sitte og snakke om det som intereserer oss. Jeg kan ta på meg ansvaret for og ordne alt sammen, men oppmøtet må hver enkelt stå for. Personlig synes jeg Oslo sentrum hadde passet flott ikke bare fordi jeg selv bor i Oslo, men fordi det er veldig lett og komme seg til Sentrum for andre også. Starter en liten påmeldings liste under for og se hvordan stemmningen for dette er. Tidspunkt og slikt kan vi avtale senere når vi har slått fast hvor mange og om det i det hele tatt blir noe av. Skriv svar under eller en PM så slenger jeg dere ut på listen. Intereserte: Eggy - Kan den 03.02.07, 10.02.07 Tovang - Kan den 03.02.07 Repti_queen - Kan for øyeblikket ingen av datoene Halgeir - Kan den 03.02.07, 10.02.07, 17.02.07 purka1 _Nagash_ - Kan den 03.02.07, 10.02.07, 17.02.07 P1eR nidhogg - Kan den 03.02.06, 17.02.07 cobra_kai - Kan den 10.02.07 og 17.02.07 Janern gatebil-reptilen - Kan den 03.02.07, 10.02.07, 17.02.07 Meldt at de kommer: _Nagash_ nidhogg Eggy johnh1 Chixz Andy Miroxx therabro Dato, Møtested og VidereInfo Dato: Lørdag 03.02.07 Møtetidspunkt: Klokken 16.30. Møtested: Vi møtes nede ved Tiger statuen utenfor Oslo SentralStasjon. Grunnen til dette er fordi det er relativt lett og finne fram dit, og ikke alt for mange mennesker der. For de som kommer med tog er det bare og spørre etter Trafikanten, og da ligger Statuen noen meter fra det. De som bor i området regner jeg med vet hvor det det er. Link til bilde av statuen 1 Link til bilde av statuen 2 Ved spm ta kontakt: Eivind Lund, 416 82 016, Send meg PM, eller E-mail eivind1988@gmail.com. Planen Først drar vi på Oslo Reptil Park og er der fra ca 17.00 til stengetid, 18.00. Etter det går vi ned på Peppes hvor jeg skal bestille bord. Da betaler alle for seg og vi koser oss med det hver enkelt vil. Snakker om det som intereser oss ![]() Håper på godt oppmøte. Påmeldingsfrist: Venligst meld deg på før Torsdag 01.02.07, jeg trenger og vite hvem som skal være med siden jeg skal bestille bord på Peppes. Praktiske opplysninger: Vis det er noen som kommer langveis fra har jeg soveplasser hos meg til ca 2-3 stk. Gi beskjed vis det er behov for det.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Stavanger
|
Selv om jeg er helt ny på forumet og dette med taranteller og andre diverse småkryp
hadde dette faktisk vært kjempekult!!bare litt dumt at det er så stor avstand mellom stavanger og oslo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
tovang blir med
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Har også sett at mesteparten av medlemmene er fra Oslo så derfor vil det passe best.
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Skulle gjerne kommet men bor 9 mil unna, og er 13. tviler på at pappa gidder å kjøre meg til oslo for et treff
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
|
då kjøre du ganske fort
sist jeg kjørte brukte jeg 5-6 tima tror jeg..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 20
|
ca dato hadde du tenkt...passer dato for når jeg er i oslo så stiller jeg opp jeg
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Når er du i oslo?
Må først finne ut hvem som evt skal være med og så planlegger vi tidspunkt. Skal jeg skrive deg opp?? ikke noe bindene greier.
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 20
|
Sitat:
, er i april og hele sommern omtrent, muligens vinterferien og..men det blir vel litt laang tid, men skriv meg opp
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Kristiansand
Alder: 41
|
Tror det er litt lengre mellom stavanger og oslo sier du ca 600 km hver vei så er det mer riktig.Hva hadde du igjennomsnitt hastighet nar du kjørte den distansen på 5-6 timer????????
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| reptilfreaks, sammenkomst |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reptilfreaks sammenkomst Stavanger | Evenruden | Småprat | 20 | 05-10-2008 11:43 |
| Reptilfreaks sammenkomst bilder og små prat fra turen | john | Småprat | 12 | 10-02-2007 17:20 |
| Aktivitet på reptilfreaks..... | Gibbs | Agamer | 14 | 14-05-2006 20:55 |