| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
I hele dag har vi vært på "reptilbesøk" hos en i familien. ^_^
Hele greia var det at samboer skulle hjelpe vedkommende med å sette opp et terrarium til en grønn iguan som eieren ikke lengre kan ha. Og siden jeg er totalt idiot når det kommer til å bygge ting, så tok jeg med kamera og koste med slangene istedenfor. *eeeeelsk*Inkana, en 2 år gammel boa constrictor (kongeboa), dumma hogg på vinduet da jeg titta inn til henne, men så snart hun var ute, var hun snill som et lam. =P Vakker jente også, som vokser fort! Blitt rundt 2 meter lang nå, og 3-4 kg? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Titter inn til PingPong (?), en albino tigerpyton, og han var ikke veldig blid.. hisset heftig, men vi fikk dratt ham ut til slutt. (blir gøy når denne rekker 4-5 meter... D: )![]() ![]() Og så hentet vi den lille grønne iguanen. Nydelig liten tass, og sint som bare F. Pisket med halen, og bet. o_O ![]() Fancy... ![]() Hvem skulle tro at vegetarianere var så hissige? ![]() ![]() ![]() ![]() Så ja.. hva kan man si.. jeg har hatt en fin dag. Nå skal jeg bare mase litt på Xull om å få kjøpe meg en guyana kongeboa til sommern...
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Flotte dyr! Liker Inkana veldig godt, skulle akkurat til å spørre om du ikke hadde mer bilder av henne
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Helt rå dyr, alle tre!
|